Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
love_mandy schreef:Geperst en KVV gaan volgens mij sowieso beter samen dan een krokante brok. Maar je kunt ze inderdaad zeker als beloning geven. Of een ‘brok dagje’ houden.
Alle proefzakjes brok die ik heb gekregen heb ik ook als beloningen gebruikt.
Qua groente zou ik inderdaad afwisselen, hoeft niet dagelijks maar wel regelmatig. Ik heb blikken groente of maak mijn eigen mixen en als die op zijn dan pak ik weer een ander soort mix.
Hier vandaag even geen bak van de hond, maar wel van de kat. Even van mijn Instagram want blijkbaar had ik de foto zelf niet opgeslagen
[ [url=m/OLe0lZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij was opgelopen week jarig, maar door wat ziekenhuis bezoeken en dingen van mij ben ik het gewoon vergeten. Dus hij kreeg vandaag zijn verjaardags diner
Hettieheks schreef:Ik heb altijd begrepen dat dat een fabrikant praatje is dat die twee niet samen gaan en voer het dus gewoon samen.
Wel geperst met KVV. Maar goed ik ben geen expert dus pin me er niet op vast
Eloya schreef:Jeppe zijn eerste enrichement ervaring
[ [url=m/Z0cJAi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uit een gewone voerbak is vlees met 2 seconden op. Nu toch wel minuut er over misschien nog wel wat langer. Zonder gefrustreerd te raken.
Het gaat wel oké jeppe doet het hartstikke goed. Ik vind veel dingen heel spannend.
Het is een vocaal mannetje die goed laat weten wat wel en niet leuk is. Deurtje dicht van de bench is iets wat niet leuk is XD En hij piept niet maar krijst.
Maar op dit moment ligt die een dutje te doen in de bench. Deze staat nu naast de bank. Dus dat is positief.
Hhilde schreef:Al die dingen hebben tijd nodig, geef jezelf en hem ruimte Ik vond de eerste week Elmo-puppy niet leuk (terwijl hij een engel was) omdat ik zo onzeker werd van alles en het zo graag goed wilde doen. Komt echt goed, geniet! En de Ufo is mooi om mee te beginnen
Maartje_M schreef:Wat leuk dat Jeppe het al zo goed doet!
Zijn er bepaalde soorten kvv die niet geschikt zijn voor puppy’s? En hoe zit het met het verschil tussen merken? Zo ver ik online kan zien hebben ze hier in de dierenwinkel Haaks en Farm Food, maar als leek op dit vlak heb ik geen idee of deze ook kwalitatief goed zijn?
Maartje_M schreef:Bedankt voor de info, heel fijn! Ik ga even op de sites die jullie hoeken snuffelen om te kijken wat geschikt is voor pup. Voor onze Ridgeback ga ik zaterdag een en ander inslaan, kunnen we vast kijken wat hij lekker vindt. Maar die is 6, dus dat is makkelijker. En meteen kijken wat ze hebben dat ook geschikt is voor pup. Online bestellen kan altijd nog maar ik vind het wel handig om gewoon te kunnen halen haha
Warboel schreef:Ik heb nogal kieskeurige eters dus veel merken afwisselen gaat hier helaas niet
Pure Instinct en Raw4Dogs bv zijn echt mooie merken maar ze wisselen nog wel eens van groente en de kans is heel groot dat Ot en Ap het dan dus niet eten.
Ik voer KBRaw (wel verschillende diersoorten) en een paar rollen Alaska (wild, red & white complete) per maand.
Kivo en Darf zijn ze bijvoorbeeld ook niet zo’n fan van. Dus ik hou het maar gewoon op die 2 merken per maand. En dan voeg ik zelf af en toe wat groente toe.
De meest simpele KVV gaat het beste eigenlijk haha. Meuten.
Warboel schreef:Mijn honden als ik meer dan 2 dingen toevoeg aan hun eten of er teveel toevoegingen aan de KVV zitten:
[ Afbeelding ]
Warboel schreef:Mijn honden als ik meer dan 2 dingen toevoeg aan hun eten of er teveel toevoegingen aan de KVV zitten:
[ Afbeelding ]