Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pluisbeer schreef:Je hebt op Youtube filmpjes voor katten.
Heb 3 keer brokken piloten gehad die 6 weken in de bench moesten, die keken daarnaar. Voor Knuffelen en zo haalde ik ze er wel uit.
Lienepien95 schreef:Aah gossie wat sneu! Is ook lang zo die 6 weken!
Hopelijk kan ze snel in de vergrote bench.
Hier ook weer een nieuw pleegkatje gehaald bij het asiel (zelfde als TS) gisteren.
Ze is flink ziek maar lag binnen 5 minuten na aankomst, heb mijn jas nog aan, al zo.
[ [url=m/hlUM6O.jpg]Afbeelding[/url] ]
xoranlover schreef:Kun je niet brok of snoepjes in een snuffelmat geven? Vinden ze hier geweldig en zijn ze lange tijd mee bezig.
Laura_ schreef:Jullie vangen op voor hokazo toch? Ik heb daar van de zomer 2 kittens geadopteerd!
solarpleure schreef:pluisbeer schreef:Je hebt op Youtube filmpjes voor katten.
Heb 3 keer brokken piloten gehad die 6 weken in de bench moesten, die keken daarnaar. Voor Knuffelen en zo haalde ik ze er wel uit.
Oh dat is wel een goede, gewoon de tablet er naast zetten.
D'r kap is er al heel de dag af, dus dat is fijn! Dan kan ze de thuiswerkdagen iig zonder kap. Hoewel dat er niet zo veel meer zijn tot de kap permanent af mag![]()
Ze heeft geen geduld om op schoot te knuffelen, dan gaat ze proberen zich los te wurmen. Dus dan ik maar in de benchLienepien95 schreef:Aah gossie wat sneu! Is ook lang zo die 6 weken!
Hopelijk kan ze snel in de vergrote bench.
Hier ook weer een nieuw pleegkatje gehaald bij het asiel (zelfde als TS) gisteren.
Ze is flink ziek maar lag binnen 5 minuten na aankomst, heb mijn jas nog aan, al zo.
[ [url=m/hlUM6O.jpg]Afbeelding[/url] ]
Altijd leuk, mede-pleeggezinnen
Wie heb je meegenomen en wat heeft ze?
Laura_ schreef:Cleo en Mixy (nu heet ze Toet!)
[ [url=m/NFynQh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toen ze nog babies waren
[ [url=m/qpx2cQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VbqhNb.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nu!
Laura_ schreef:Nicky staat op fb zie ik!
solarpleure schreef:Laura_ schreef:Cleo en Mixy (nu heet ze Toet!)
[ [url=m/NFynQh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toen ze nog babies waren
[ [url=m/qpx2cQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VbqhNb.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nu!
Mixy herinner ik me nog. Die vond ik zo aandoenlijk. Extra leuk als katjes bij bokkers terecht komen
@Eline hoe is het met Bibi? Is een flinke waslijst aan dingen waar ze last van heeftLaura_ schreef:Nicky staat op fb zie ik!
Ja klopt! De stichting wilde graag laten zien dat ze meer doen dan alleen katjes opvangen en er een nieuw huisje voor zoeken. Daar was Nicky een mooi voorbeeld van
xoranlover schreef:Och jeetje. Wat sneu. Mag ze nu uit dr bench blijven?