Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
keona schreef:Nou met 100 per pup niks verdienen heb je het mis.de dekking is vaak gratis of klein bedrag 50,of 100. De pups zijn niet ontwormd gechipt of geent nou te l uit je winst
.
1 tegenvaller bij de DA of een keizersnede bijv. en het kan al niet meer
Of je moet de pups en moederhond echt volledig aan hun lot overlaten ofzo...
En dan inderdaad de standaard maandelijkse en jaarlijkse kosten voor voer, wellicht shows en DA kosten. Thesserd schreef:Klinkt heel aannemelijk maar ik kan me echt niet voorstellen dat dat uit kan1 tegenvaller bij de DA of een keizersnede bijv. en het kan al niet meer
Of je moet de pups en moederhond echt volledig aan hun lot overlaten ofzo...
Nja en een 'fatsoenlijke fokker' heeft natuurlijk Raad van Beheer (belachelijk duur) kosten, dierenarts kosten (stel je hebt een keizersnede, ben je op een ongelukkig tijdstip zo meer dan 1000 euro kwijt), sowieso dierenarts kosten voor de pups voor inentingen, puppy verspeen voer > bijv vlees, met een beetje pech moet je bijvoeren, dus puppymelk kopen, aantal benodigdheden die je toch per nest nieuw koopt, zoals bijv. nutridrops. En nu ben ik vast nog vanalles vergetenEn dan inderdaad de standaard maandelijkse en jaarlijkse kosten voor voer, wellicht shows en DA kosten.
. En geluk is met de dommen, zegt men
.
. 
yentl2010 schreef:Denk ook niet dat de mp fokkers een werpkist etc etc aanschaffen
Pups liggen in een achteraf schuurtje dus hoge kosten hebben ze niet
yentl2010 schreef:En mochten ze wel hun 1e enting krijgen krijg je bij de da altijd korting als je met een nest komt

yentl2010 schreef:Nou ik verkies toch een pup die binnenshuis opgegroeid is
Gewend zijn aan allerlij geluiden zoals stofzuiger
Nee dat verzin ik niet kimmie ik vraag me dat af of elke fokker wel zo begaand is
De meeste zeg niet allemaal maar veel fokken puur de money en het.liefst 2 nesten per jaar