Ik heb haar nu apart zitten zodat ze niet steeds omgelopen wordt, en dan steeds met een broertje of zusje erbij, dat wissel ik elke 2 uur als ik voer
Is een stuk rustiger voor haar dus is beter denk ik, anders valt ze elke keer en dat kost allemaal energie, nu kan ze gewoon rustig eten en rondwaggelen En slapen zonder dat er ineens iemand op haar koppie staat
Het zijn gladhaartjes. Ik vond ze altijd al leuk, maar dit topic heeft me helemaal stapelgek gemaakt! Mijn caafje staat op m'n profiel. Z'n broertje staat er niet, maar die staat wel in een topic dat ik daarnet opende. Het zijn zo'n schatjes!
Ik zal George en Henry morgen eens wegen. Heb er namelijk geen idee van. Denk wel dat ze al dicht tegen de 250-300g zitten. Zus was een pak groter wel. Hoewel ze maar met 3 waren. Vader is een REUS, met een tricolor kleur en moeders was zoiets als Effie denk ik. Helemaal Henry, volledig wit en masker op de ogen. En daar kwam dan George ook uit . Dit was overigens wel de eerste keer dat er een (gedeeltelijk) zwarte cavia uit kwam. (volgens de fokker, was moeder's 2de nestje)
Als het goed is zijn ze wel min. 300 gram anders mogen ze niet bij de moeder weg normaal gesproken.. Al springen mannetjes soms al vrij vroeg op de zusjes/moeder dus dan moet je wel
Leuk is dat hoor, die kleurtjes afwachten bij de geboorte Ik ben zó verbaasd over Freddy bij mij
Nou Freddy is vrijwel helemaal rood (of bruin, weet ik veel hoe ze die kleur noemen, moet ik me nog in verdiepen ) en zowel Effie als Gerrit 3 kleur, dus vond het wel speciaal
Hij heeft wel witte pootjes en een vlekje bij z'n koppie, ziet er echt geweldig uit
Ja Freddy is zeer knap! Maar al de rest ook hoor! De tricolor-gladhaartjes zijn prachtig! Zelf ben ik niet zo'n fan van US Teddy, maar het zit blijkbaar ook in mijn jongens hun bloedlijnen (Vader van moeder en moeder van vader waren US Teddy's)