naomi_1998 schreef:Dan ga je lekker in Duitsland wonen of start je een petitie. Er is altijd iets te regelen met eigenaren hoor, ook al is het het hogerop zoeken. Als je er echt last van hebt neem je daar de moeite voor en ga je niet alle eigenaren over een kam scheren. Zoals ik al vaak zat heb gezegd als iemand naar mij was toegekomen dat die last had van mijn kat hadden we de tuin afgezet. Zo zijn er echt wel meer mensen die dat zouden doen en eventueel pak je het harder aan als ze dat niet willen. Als je daarover gaat zeuren moet je niet zeiken over die stront in je tuin.
Amanda, jou neem ik helemaal niet meer serieus na jou reacties in dit topic, heb ik al geen een keer gedaan. Bovendien heb je mijn naam nu al vaak heel irritant geschreven.
sissi, je zei wel dat mensen met minder geld geen dieren horen te hebben en dat vind ik een vooroordeel. Wij hebben ook niet al het geld van de wereld en ik ga er vanuit dat er niks gebeurt zo 123. Als je daar van uit moet gaan bij elk dier dat je neemt kunnen alleen miljonairs dieren hebben want alleen die kunnen onverwachte kosten op tijd betalen.
Fijn dat jij dat wel wilt doen.
Ik heb veel last gehad van een kater die alles doodde in mijn tuin. Na navraag de eigenaar gevonden en die zegt doodleuk "het is de natuur' en "daar doe je niets aan ".
Dat ik er veel verdriet van ondervindt dat de dieren waar ik een winter voor gezorgd heb gedood zijn door zijn kat, hij slaapt er niet minder om.
Ik wel.
Dus, er zijn helaas best veel katteneigenaren die géén rekening willen houden, die er niet aan denken om hun eigen tuin af te zetten. Die doen als of hun katten echt het recht hebben om in andermans tuin de boel te vernielen, en dieren te doden.