Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb helaas nu nog maar
(laatste hoopje oud stro en hooi beschermen of snel opeten
) Ben 1 keer heel hard gepakt (voor mijn doen hard , deed flink zeer en zag het nog een flinke tijd zitten) door deze dame en ik kon de nagels niet meer aanzien , maar door mijn handschoenen voelde ik me veilig en kon haar voor het eerst aaien , toen haar rustig gepakt en zijn we gaan zitten
Wat ene overwinning , als beloning een vers schoon (zover je het schoon kan noemen....) hok met kakelvers knaagstro en knaaghooi , spinnewebjes weg
buitenkant gepoetst en toen moesten de grootste rommelkonten nog schoon gemaakt worden *zucht* (de 5 cavia beertjes , die boefjes maken er zo'n bende van
)

Ik hoop dat ze snel een mooi huisje vinden.

?
:D

, heb hem maar opgesloten was zeiknat met witte spikkels 

Hij lust geen hooi, maar hij kan niet leven zonder zijn speciale voer met hooi erdoor gemaakt xD Ik zal niet weten wat voor soort het is maar hij is niet helemaal goed gefokt want zijn tanden staan scheef en die moeten ongeveer elk halfjaar worden geknipt. Zomers staat hij buiten en vanaf Oktober ongeveer gaat die naar binnen in de bijkeuken en dan is dat ook echt zijn eigendom, toen wij op vakantie waren en de buurvrouw hem kwam voeren heeft hij haar aangevallen en in haar enkel gebeten
Sindsdien komen de buren altijd met kaplaarzen hem voeren als wij weg zijn
Hij heeft zijn eigen stoelen en tafel nouja, die heeft die eigenlijk in beslag genomen en sindskort heeft die ook tapijt in zijn hok gekregen
Ik ben sinds een maandje aan het proberen vrijheidsdressuur met hem te doen haha
en het lukt aardig hij kan op commando een kusje geven en als ik kom zeg rent hij naar mij toe
Hij is nu 3 jaar en echt mijn alles ik kan niet leven zonder hem. Ik heb hem van mijn oma gekregen voor mijn 11de verjaardag en het is echt mijn zoontje.