Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vuurneon schreef:Juwel rekord 800 is maar 80 cm lang.
vuurneon schreef:Ik zie liever helemaal geen goudvissen in een kleine bak, zie ze liever direct in een grote bak (of iig binnen een half jaar). Als ik zie hoe snel onze jonkies in de vijver groeien, dan kun je maar beter gelijk groot beginnen.
_San87_ schreef:vuurneon schreef:Juwel rekord 800 is maar 80 cm lang.
Voor goudvissen kleiner dan 10 cm moet dat toch geen probleem zijn. Als ze maar overgezet worden naar een grotere bak zodra dat nodig is.
Ik vind een tropische vis, die een temperatuur van 24 tot 30 graden nodig heeft, samen houden met een vis dat een temperatuur van 12 tot 20 graden nodig heeft aparter in dit stadium.
@ Vuurneon: Zoenvissen worden ook zo'n 30 cm uiteindelijk en hebben minimaal 300 liter nodig tegen die tijd.
Batlow schreef:_San87_ schreef:
Voor goudvissen kleiner dan 10 cm moet dat toch geen probleem zijn. Als ze maar overgezet worden naar een grotere bak zodra dat nodig is.
Ik vind een tropische vis, die een temperatuur van 24 tot 30 graden nodig heeft, samen houden met een vis dat een temperatuur van 12 tot 20 graden nodig heeft aparter in dit stadium.
@ Vuurneon: Zoenvissen worden ook zo'n 30 cm uiteindelijk en hebben minimaal 300 liter nodig tegen die tijd.
in gevangenschap worden ze +- 14/15, in het wild worden ze wel 30 cm
Marley schreef:Iemand bekend met een glasmeervalletje, leerlingen willen die graag maar kunnen die in een 60cm bak met guppy's en tetraatjes?
Marley schreef:We hebben er een paar apart maar een leerling wil deze wel meenemen
Een volgende lading gaat niet apart en zal zoveel als mogelijk opgegeten wordenmaar het zal niet bij 8 blijven inderdaad.
Welk formaat bak zouden glasmeervallen nodig hebben? Dan kan ik eens kijken of er nog iemand een leukere bak over heeft
Marley schreef:Kunnen garnalen bij mijn huidige vissen?
Dn is een slakje iets voor in de bak? Want die eten troepjes op? Of heb ik dat mis hihi