Die @#&kat moet wég!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 00:21

daffie1986 schreef:
Een kat heeft personeel en een hond heeft een baas. Uit dit gezegde kun je dus ook wel een beetje het karakter van de kat.

Ik heb snel door de pagina's heen gelezen dus niet alles opgeslagen(sorry alvast als ik dingen opnoem die neit kloppen of al gezegd zijn), maar wat ik uit alle 30 pagina's begrijp zijn er al heel veel dingen aangedragen om te proberen en krijgt nu je vriend de schuld dat de kat niet weg mag en dat er geen actie ondernomen wordt. Buiten het feit om dat dit dus al 2 jaar gebeurd en er dus ook al 2 jaar niet naar omgekeken wordt om dit probleem op te lossen vindt je.... vindt ik

Hier stopte ik met lezen ;(

Verder heb je een punt, maar als vriendlief niet mee wil werken dan ben je in je mogelijkheden behoorlijk beperkt :). Als je vriend niet achter een maatregel staat, hoe wil je deze dan in godsnaam goed gaan doorvoeren? Ik neem aan dat TS ook gewoon moet werken en een leven heeft.
Laatst bijgewerkt door _San87_ op 11-11-11 00:25, in het totaal 1 keer bewerkt

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 00:22

_San87_ schreef:
hanny_jelke schreef:
@ TS; ik kan je best begrijpen,
als je geen oorzaak kunt vinden is dit behoorlijk frusterend :j
maar een kat plast echt niet in huis om jou te pesten.
nu las ik op pagina 6 dat je 2 katten en 2 bakken hebt.
dus per kat 1 bak. weet niet of het al voorgesteld is en of je het al geprobeert hebt
(ga op dit tijd stip geen 30 pagina's lezen)
over katten bakken en krappaalen wordt namelijk het advies gegeven aantal katten 2 plus 1 extra (3) bakken te nemen.
zo een bak kost je de kop ook niet maar kan wel een oplossing zijn.

Ik vind dat echt zo'n onzin he... Dat 2 + 1 extra :'). De katten delen de bak maar, gaan ze niet dood aan.

nou gellof het of niet maar er zijn genoeg katten die dat dus niet doen.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 00:22

precies daffie.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 00:23

daffie1986 schreef:
Miracle_ schreef:
Geloof mij, die lucht krijg je er niet meer uit.

Echt wel, ik weet alleen niet hoe het heet. De betere dierspeciaalzaken verkopen dit, het wordt ook in kattenpensions gebruikt. Is een witte fles met daarop een mug afgebeeld, ruikt ook naar dat vieze muggenspul, dit moet je mengen met water en dat werkt echt heel goed. Zoiezo verkoopt discus en ranzijn dit, verder weet ik eht niet. En de kleur kun je oplossen door een keer het stoomapparaat eroverheen te halen.

Geloof me, ik heb al vanalles geprobeerd...

hanny_jelke

Re: Die @#&kat moet wég!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 00:26

miracle stoom reiniger al geprobeerd?
mag die van mij wel lenen

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 00:26

JunkDeLuxe schreef:
Lusitano schreef:
Tja, de kat heeft ook niet echt een keuze he.
het komt ergens vandaan. Ze hebben een hok vol dieren met honden die erbij gekomen zijn.
Daarbij, als zij zo'n bloedhekel aan die kat heeft is het niet raar dat het perse haar spullen zijn waar op geplast wordt. Dat heeft wellicht gewoon met de negatieve energie te maken die er in gestopt wordt.

Je kan ook bij je vriendje weg gaan, of is dat geen optie? }>

Al met al zou ik zeggen dat iedereen gelukkiger wordt van herplaatsing.

De kat doet al 2 jaar in huis, al van voor de hond er was hoor.
En ze plast ook op m'n vriend z'n spullen.

O mijn god loopt dit topic nu nog steeds? :=

Nou ik zal je iets leuks vertellen: wij hadden brave zindelijke en gezonde katten, tot de kater (noem hem even meneer) en de poes (noem haar even madame) het ineens erg leuk vonden om op tassen en kleding te piessen!
Zo deden ze het nooit, en toen ze een jaar of 5 waren begon het:
We woonden in een flat, en madame lekker voor de deur in de gang iedere dag een plasje leggen, en zowel beiden katten vonden het leuk om het op handdoeken te doen, tassen die op de bank/bed/grond lagen, beddengoed en om niet te vergeten: de wasmand met dan wel de vuile als de schone was!
Bleek was geen oplossing om de grond mee schoon te maken, madame ging gewoon steeds opnieuw..
Spontaan was het opgehouden en deed ze het niet meer nadat we haar een tijdje niet de mogelijkheid gaven om in de gang te komen zonder dat er iemand bij was. *\o/*
Eenmaal verhuist hebben wij een tuin, madame kon dus net als in haar zeer jonge jaren weer lekker naar buiten, en meneer die nooit buiten was geweest ook. Overigens deed madame het in de flat pas nadat we er jaren woonden, en er was geen sprake van stress of gezondheidsproblemen volgens de DA. :)
Madame slaapt nu tegenwoordig bij een van de buren, een oudere vrouw die heel goed voor haar zorgt..
Daar is het gewoon rustiger en vind ze het nu fijner om te zijn (toen onze hond waarmee ze jaren samen leefde overleed namen we er een andere kat bij waar ze met haar oude leeftijd niet aan kon wennen).
Ze heeft wel dat ze nog heel af en toe ergens op de was piest, en als je haar aanhaalt en ze vind het erg lekker dan gaat ze 'spetterpoepen'.. Ze laat het dan gewoon een beetje lopen maar heeft het volgens mij zelf niet eens door.. Moet er wel bij zeggen dat ze op dit moment dan wel al 18 jaar is!
Verder doet ze het buiten en op de bak, maar in de tijd dat ze bij ons woonde in dit huis hebben we geen problemen meer met haar gehad. :) Merk nu wel dat ze echt 'oud' word.. maar het hoort er allemaal bij en ze is nog wel gezond!
En dan meneer.. die vond het nog wel eens leuk om op de was (meestal handdoeken!) of op het matje voor de deur te plassen of te poepen..
En als je even niet oplette en de kast stond open met je schone beddengoed, dan deed hij het daar tussen..
Erg smerig maar oke, kon er niet meer aan doen dan opletten dat hij áltijd op de bak kan, genoeg naar buiten kan en niet meer de kast in komt..
En als hij dan eens in de douche op een handdoek gaat die op de grond ligt, dan is het mijn eigen schuld..
Moest ik het maar opruimen of anders was hij er net op het verkeerde moment. :P
Jammer dan, maar het probleem ontstond dus nadat ze een paar jaar oud waren en is nu enorm afgenomen/gewoon verdwenen sinds ze lekker naar buiten kunnen..
En indien je geen tuin hebt; wij hadden in onze flat 2 balkons, je kan ook gewoon een geheel net spannen van beneden naar boven over het balkon? Kunnen ze toch een frisse neus halen en zet je er eventueel een kattenbak (zonder deksel?) op als ze op balkon komen..
Geen idee of het werkt, maar misschien heb je die mogelijkheid en kan het worden opgelost..
Wil niet veel zeggen met mijn verhaal, behalve dat het niet altijd een medisch/stress probleem is van de kat wanneer zij dit doen..
Beiden katten van mij zijn op bezoek geweest bij de DA en die kon er niets aan opmerken (behalve dat het oudje nu een soort astma heeft, maar daar is niets tegen te doen).
Hoe is het inmiddels nu thuis? Is ze al 'braver'? :)
Zou wel proberen alsnog je eigen spullen ergens te bewaren waar ze niet kan komen, ofwel de tassen en handdoeken niet op de grond laten liggen..
Al moet ik zeggen dat katten soms rare dieren zijn hoor, hoop gewoon dat je van dit probleem af komt..
En ik snap de reacties uit dit topic, maar vond persoonlijk je OP meer overkomen alsof je een soort grapje maakte, niet dat je dat dier echt haat maar zij wel even je strot uit komt, en ik kijk je dan echt niet aan als iemand die zijn dieren mishandeld/verwaarloost hoor! :)

Liefs!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 00:29

hanny_jelke schreef:
miracle stoom reiniger al geprobeerd?
mag die van mij wel lenen

Haha ja, heb ooit eens zo'n gigantisch ding gehuurd.. toen was mijn tapijt redelijk schoon geworden.. Mag nu alleen niet meer baten helaas.. :+

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 00:29

Miracle_ schreef:
daffie1986 schreef:

Echt wel, ik weet alleen niet hoe het heet. De betere dierspeciaalzaken verkopen dit, het wordt ook in kattenpensions gebruikt. Is een witte fles met daarop een mug afgebeeld, ruikt ook naar dat vieze muggenspul, dit moet je mengen met water en dat werkt echt heel goed. Zoiezo verkoopt discus en ranzijn dit, verder weet ik eht niet. En de kleur kun je oplossen door een keer het stoomapparaat eroverheen te halen.

Geloof me, ik heb al vanalles geprobeerd...

Deze kun je proberen om je tapijt schoon te krijgen, ik heb er geen ervaring mee hoor: http://www.paardendrogist.nl/product/gr ... 015/26832/
en misschien dat deze ook wel werkt voor de luchtjes, maar weer geen ervaring mee:
http://www.paardendrogist.nl/product/34 ... el/271010/

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 00:34

Ik lees hier ook iets over een tapijt reinigen..
Uhm niet omdat de kat erop gepiest heeft (wel eens gebraakt per ongeluk, dus kreeg je ook heerlijke vlekken door) maar voornamelijk omdat er voedsel op beland is tijdens het eten (vet)vlekken van echt vanalles!
Als we het tapijt ranzig vinden pakken we een paar spijkers, hangen daarmee het tapijt aan de schuur of muur en zetten de hoge druk reiniger er op! :=

Werkt prima, hij is daarna super schoon en eventueel kun je met een harde borstel er ook reinigingsspul in schrobben en hem vervolgens uitspoelen met de hoge druk..
Enige is dat het een dag en nacht droog moet blijven (of niet overdreven vochtig).
Dan is hij zo droog en kan hij teruggeplaatst worden! (je kan er ook een zeil overheen hangen trouwens, werkt ook).

Misschien heeft iemand er wat aan. :))

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 00:34

_San87_ schreef:
daffie1986 schreef:
Een kat heeft personeel en een hond heeft een baas. Uit dit gezegde kun je dus ook wel een beetje het karakter van de kat.

Ik heb snel door de pagina's heen gelezen dus niet alles opgeslagen(sorry alvast als ik dingen opnoem die neit kloppen of al gezegd zijn), maar wat ik uit alle 30 pagina's begrijp zijn er al heel veel dingen aangedragen om te proberen en krijgt nu je vriend de schuld dat de kat niet weg mag en dat er geen actie ondernomen wordt. Buiten het feit om dat dit dus al 2 jaar gebeurd en er dus ook al 2 jaar niet naar omgekeken wordt om dit probleem op te lossen vindt je.... vindt ik

Verder heb je een punt, maar als vriendlief niet mee wil werken dan ben je in je mogelijkheden behoorlijk beperkt :). Als je vriend niet achter een maatregel staat, hoe wil je deze dan in godsnaam goed gaan doorvoeren? Ik neem aan dat TS ook gewoon moet werken en een leven heeft.

Prima als je stopt met lezen, maar beetje onnodig om dat dan te melden. Kan moeilijk zeggen dat het moet, dat vindt ik nog raarder staan. Ze vraagt toch zeker om een mening, dus dat vind ik.

Als ik bepaal dat mijn beest naar de dierenarts(of andere hulp) moet omdat er volgens mij iets neit klopt dan doe ik dat en dan heeft hij toch echt pech. En als mijn vriend dat zou verbieden/tegen houden dan gingen kat en baas de deur uit, dan moet je geen dieren nemen als je er niet voor wilt zorgen.
Laatst bijgewerkt door daffie1986 op 11-11-11 00:36, in het totaal 1 keer bewerkt

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 00:35

Ikima schreef:
shilady schreef:
hahaha ben het met san eens
is idd met 2 maten meten..

San het zou best kunne wat je zegt over de sfeer en dat de kat dat ook door heeft enzo :j

En ikima wat heeft de ts dan voor optie als vriend kost wat het kost de kat gewoon wil houden?
Ts wil dat de kat weg gaat . Welke andere keuze heb je dan buiten het accepteren of weggaan en op die manier ook vd kat af te zijn...

Ik denk dat je mijn stukje niet goed hebt gelezen of je snapt het niet, ik zal het voor jou dan iets anders schrijven.
TS zit met een enorm probleem, namelijk een alles onderpissende kat van vriend. Zij vindt katten prima maar niet super leuk zoals sommige Natural Catmanshipmensen in dit topic, die laten graag hun huis onderzeiken door de kat want die heeft vast ergens trauma's van gekregen.
TS wordt al bijna bij de dierenbescherming aangegeven wegens mishandeling van de kat, want de kat mag niet haar spullen onderzeiken, de kat voelt foute signalen van TS en voelt dat ze de kat niet leuk vindt, tenminste dat is wat aardig wat bokkers hier vinden.
Als ik zo'n kat had denk ik niet dat ik het 2 jaar vol zou houden, terwijl ik wel katten erg leuk vind, maar TS houdt het wel al 2 jaar vol.
De oplossing weet ik niet maar het gaat er bij mij om hoe bokt het weer nodig vindt om iemand finaal af te kraken en voor dierenbeul uit te maken omdat ze geen alles onderzeikende kat leuk vindt, dus ze dan niet geschikt is om dieren te hebben.
Snap je het nu wel?

Ik denk dat jij mij juist niet snapt :o
Want ik sta zeker weten achter ts haar keuze om de kat weg te doen
het is elke week een aantal keren raak en kan me zo goed voorstellen dat ze het zat is heel je huis gaat er ook naar ruiken..
Vind idd sommige reacties jammer van de naturalcatmanship people hier.. Maarja iedereen weet het altijd beter maar veel van die mensen hebben een kat die gewoon op de bak gaat :') dusja is heel makkelijk praten als je zelf een kat hebt die dat niet doet... Mijn kat doet het ook op de bak godzijdank maar als zij er een gewoonte van zou maken overal op te pissen dan mag zij voortaan buiten leven en zal ze een plekje in de garage krijgen met een kattenluikje in de deur.. Gelukkig heb ik een vriend die er ook niet van houd dat spullen worden onder gezeken en zal ik als ik beslis de kat buiten te laten zoiezo 100% steun van hem krijgen .. Maarja vind het heel sneu voor de ts dat haar vriend niks wil .. Waarom zou ze dan bij hem moeten blijven als hij als het ware de kat boven haar verkiest?

En daarom moet zij of het gewoon accepteren en er niet meer over zeuren omdat vriend die kat er gewoon echt niet uit doet
Of ze moet het huis verlaten dat is haar enige manier om vd kat af te zijn hoe stom het meschien voor sommige ook klinkt
tja als je vriend niet voor jou de kat weg wil doen dan heb je geen andere keus als je het niet langer meer wil accepteren...

En ja ik ben ook een vd dierenbeulen die niet wil dat de kat of de hond de boel onder zeikt :roll:
Laatst bijgewerkt door shilady op 11-11-11 00:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 00:36

daffie1986 schreef:
Deze kun je proberen om je tapijt schoon te krijgen, ik heb er geen ervaring mee hoor: http://www.paardendrogist.nl/product/gr ... 015/26832/
en misschien dat deze ook wel werkt voor de luchtjes, maar weer geen ervaring mee:
http://www.paardendrogist.nl/product/34 ... el/271010/

Ik heb dingen al Vanish, (zelfs bleekmiddel/chloor :') ) enzo ook al geprobeerd, ik denk dat er geen feller spul bestaat? Het probleem is, dat de vlekken zich "opstapelen". Elke keer weer zeiken ze op dezelfde plekken op de vloerbedekking.. Op een gegeven moment heeft dat schrobben gewoon geen zin meer. Zelfs de structuur van mn tapijt is al verkloot door al het schrobben :+ Soms ben ik ook een dag niet thuis, en dan zit die vlek er dus al 8 uur in, dan krijg ik het met geen mogelijkheid meer schoon..

En over het tapijt ophangen.. Dat zou misschien wel gaan als het niet vast zou zitten, en het bijna mijn complete huis bedekt.. :')

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 00:39

wat ben ik toch blij dat ik geen tapijt en katten heb, maar neemt niet weg dat dat behoorlijk vervelend is. En net als met kinderen een luier omdoen(zo'n ouderwetse doek) daar worden kinderen ook gauw zindelijk van. :+
(nu voel ik me een dierenbeul)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 00:41

daffie1986 schreef:
_San87_ schreef:

Prima als je stopt met lezen, maar beetje onnodig om dat dan te melden. Kan moeilijk zeggen dat het moet, dat vindt ik nog raarder staan. Ze vraagt toch zeker om een mening, dus dat vind ik.

Als ik bepaal dat mijn beest naar de dierenarts(of andere hulp) moet omdat er volgens mij iets neit klopt dan doe ik dat en dan heeft hij toch echt pech. En als mijn vriend dat zou verbieden/tegen houden dan gingen kat en baas de deur uit, dan moet je geen dieren nemen als je er niet voor wilt zorgen.

Ik wees je weinig subtiel en blijkbaar ook niet heel duidelijk op twee schandalige spelfouten.

En jij bepaalt inderdaad wat jij met jouw beest doet, maar de kat in kwestie IS NIET VAN TS maar van haar vriend.

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 00:45

shilady schreef:
Waarom zou ze dan bij hem moeten blijven als hij als het ware de kat boven haar verkiest?

Verkiest hij de kat boven haar dan als hij haar verhinderd om dit probleem op te lossen?

_San87_, sorry medische reden voor, blijbaar is dat nogal belangrijk voor veel mesnen. Uhh, volgens mij woonde ze samen voordat de kat erin kwam dat geeft haar dus ook het recht het probleem zelf aan te pakken. Zal effe lekker worden, is het servies en bed dan ook van hem en het bestek en beddengoed van haar?
Laatst bijgewerkt door daffie1986 op 11-11-11 00:48, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 00:48

daffie1986 schreef:
shilady schreef:
Waarom zou ze dan bij hem moeten blijven als hij als het ware de kat boven haar verkiest?

Verkiest hij de kat boven haar dan als hij haar verhinderd om dit probleem op te lossen?

_San87_, sorry medische reden voor, blijbaar is dat nogal belangrijk voor veel mesnen. Uhh, volgens mij woonde ze samen voordat de kat erin kwam dat geeft haar dus ook het recht het probleem zelf aan te pakken. Zal effe lekker worden, is het servies dan ook van hem en het bestek van haar?

En ze kan het probleem wel aanpakken, maar zoals ik zei, als de medebewoner haar daarin niet steunt gaat het nog niet werken. Hoe wil je in godsnaam een kat iets bijbrengen terwijl de andere persoon het maar laat? Zo krijgt de kat twee verschillende impulsen en gaat het nog niet werken, denk je wel?

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 00:50

@ Daffie Het is voor haar een heel groot probleem waar zij mee zit
dus ik vind idd dat hij de kat boven haar verkiest . Ze zou er gelukkiger van worden als de poes er niet meer was. En hij is niet bereid om haar dat geluk te geven... Ik snap ook echt wel dat hij meschien veel van die kat houd en daarom niet afscheid wil nemen en als hij voor de kat kiest is dat zijn goedrecht :j

En ja daarom zeg ik ook of de ts stopt met zeuren en ze accepteert het
of ze maakt een keuze en verhuist haar spulletjes weer naar ouders of een ander huisje
veel andere opties heeft ze niet .... Zoals San al zegt vriend steunt haar niet

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 00:56

Dan zou ik er dus voor zorgen dat de kat zomaar ineens een nieuwe baas had met het verhaal dat ie door de deur geglipt is, als hij niet voor z'n beest wil zorgen dan zijn er vast wel andere mensen die dat wel willen doen. Ten tweede zou ik niet bij zo'n persoon blijven.

De hond die hier in huis loopt is ook mijn hond, ik laat haar uit, ik koop/geef haar eten/water, ik zoek hulp wanneer het nodig is(opvoeding, ziekte, africhting en wat je nog meer kunt bedenken) en ja ook het opvoeden doe ik alleen. Maar als mijn hond iets doet en ik ben er niet dan corrigeerd mijn verloofde haar ook gewoon op de manier die ik wil en niet anders. Maar ik bedoel het dus ook meer op het gebied als je het op kunt lossen buitens huis, dus b.v. een operatie als het iets medisch zou zijn.
Laatst bijgewerkt door daffie1986 op 11-11-11 00:59, in het totaal 1 keer bewerkt

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 00:58

shilady schreef:
dus ik vind idd dat hij de kat boven haar verkiest . Ze zou er gelukkiger van worden als de poes er niet meer was. En hij is niet bereid om haar dat geluk te geven... Ik snap ook echt wel dat hij meschien veel van die kat houd en daarom niet afscheid wil nemen en als hij voor de kat kiest is dat zijn goedrecht :j

of ze maakt een keuze en verhuist haar spulletjes weer naar ouders of een ander huisje

Ja ik begrijp wel wat je bedoeld, ik zal het anders formuleren. Houd hij zoveel van de kat dan als hij dit probleem niet aan wil pakken? Dan heb ik het dus niet over of hij voor Ts of de kat kiest, snap je me nu wel?

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 01:01

daffie1986 schreef:
shilady schreef:

Ja ik begrijp wel wat je bedoeld, ik zal het anders formuleren. Houd hij zoveel van de kat dan als hij dit probleem niet aan wil pakken? Dan heb ik het dus niet over of hij voor Ts of de kat kiest, snap je me nu wel?

Nee schijnbaar niet
ik krijg de indruk dat hij het wel best vind .....

dusja tis sneu maar ik denk dat de ts aan het kortste eind zal trekken op den duur...
het is al 2 jaar bezig ts is geduldig genoeg geweest in mijn ogen :j

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 01:04

geduldig zeker, ik was al eerder op mijn strepen gaan staan.
zou hij het nog steeds best vinden als je/ze zelf naast de kat zou gaan zitten zeiken?

Maar je hebt toch een poes en een kater, zit daar dan neit het probleem in?

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 07:15

Sorry ts maar die vriend van jou deugt niet..Hij wil niet dat de kat weggaat maar neemt ook niet de moeite om iets aan het probleem te doen,hier kan je toch niets mee?!Hij neemt jou uberhaupt ook niet serieus en werkt absoluut niet mee :( Wat moet je met zon vent?

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 07:26

ik heb niet alles gelezenm, sorry.
Maar wat ik opmaak is dat je kat dit voornamelijk doet als je weg bent, toch?
Kan je je kat dan niet opsluiten in de douche of wc. Is makkelijker schoon te maken. en de regels is 1 kattebak voor elke kat, plus 1. dus als je twee katten hebt, dan hoor je 3 kattenbakken in huis te hebben.
Mijn katten vinden het vies om op een kattebak te gaan waar al een kerr of twee op gegaan is, daarna poepen ze buiten de kattenbak. Dus ik moet de bakken goed schoon houden.
Maar goed, wat ik zeg, dit is misschien al aangedragen in het topic.
succes ermee.

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 09:02

Roosch schreef:
Ik vind het nogal wat om uit een artikel (zonder bronvermelding) te kunnen concluderen dat de kat het expres doet.

Dat 'artikel' heb ik een paard pagina's geleden getyped uit een boek. Titel, schrijver en uitgave datum staat erbij ;) . En expres is een onhandig woord. Ze zal het niet doen om te pesten, maar om aan te geven dat er een probleem is. Het is bekend dat katten niet voor de los buiten de bak plassen en vooral omdat deze kat zo specifiek op de tas van de TS plast geeft toch wel aan dat het specifiek tegen de TS gericht is. Niks natural catmanship.
En om daar ook maar een eind aan te maken: ik heb zo'n 12 jaar in een huis met een sproeiende kat geleeft. Vind dat ik er toch wel over mee kan praten. En later nog enige tijd met een plassende kat die een medisch probleem had

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 14:14

daffie1986 schreef:
geduldig zeker, ik was al eerder op mijn strepen gaan staan.
zou hij het nog steeds best vinden als je/ze zelf naast de kat zou gaan zitten zeiken?

Maar je hebt toch een poes en een kater, zit daar dan neit het probleem in?

Nou inderdaad :') ik had die kat er gewoon al uit gedaan.. Of hij eruit of de kat eruit :')