daffie1986 schreef:Een kat heeft personeel en een hond heeft een baas. Uit dit gezegde kun je dus ook wel een beetje het karakter van de kat.
Ik heb snel door de pagina's heen gelezen dus niet alles opgeslagen(sorry alvast als ik dingen opnoem die neit kloppen of al gezegd zijn), maar wat ik uit alle 30 pagina's begrijp zijn er al heel veel dingen aangedragen om te proberen en krijgt nu je vriend de schuld dat de kat niet weg mag en dat er geen actie ondernomen wordt. Buiten het feit om dat dit dus al 2 jaar gebeurd en er dus ook al 2 jaar niet naar omgekeken wordt om dit probleem op te lossen vindt je.... vindt ik
Hier stopte ik met lezen

Verder heb je een punt, maar als vriendlief niet mee wil werken dan ben je in je mogelijkheden behoorlijk beperkt
. Als je vriend niet achter een maatregel staat, hoe wil je deze dan in godsnaam goed gaan doorvoeren? Ik neem aan dat TS ook gewoon moet werken en een leven heeft. 
. De katten delen de bak maar, gaan ze niet dood aan.

Wat moet je met zon vent? 
. En expres is een onhandig woord. Ze zal het niet doen om te pesten, maar om aan te geven dat er een probleem is. Het is bekend dat katten niet voor de los buiten de bak plassen en vooral omdat deze kat zo specifiek op de tas van de TS plast geeft toch wel aan dat het specifiek tegen de TS gericht is. Niks natural catmanship.