maar helaasch vind ik haar maar weinig geschikt fokmateriaal
(weet niks van waar ze vandaan komt, of ze inteelt is etc) dus fokken zal ik niet met d'r.
http://img694.imageshack.us/img694/4984/p1060419.jpg
Dit vind ik ook een mooi kleurtje
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar helaasch vind ik haar maar weinig geschikt fokmateriaal
(weet niks van waar ze vandaan komt, of ze inteelt is etc) dus fokken zal ik niet met d'r.

die zijn net zo lief, soms zelfs liever omdat ze al tam zijn
mijn vorige Syr was ook een 'afdankertje', die heb ik 2.5 jaar gehad, en was al 2 toen ik hem kreeg, dus het verhaal 'ja maar je hebt ze langer als je ze jong koopt' gaat soms ook niet op

ik moet echt 'gewoon' hamstervoer mixen met zonnebloempitjes en een soort van premium koekjes... anders eet ze alleen wat ik haar aangeef. 
ze heeft sinds kort een toiletje met chinchilla zand, en dan gebruikt ze niet om in te plassen
dat scheelt enorm, want anders pieste ze in haar huisje en dat stonk binnen twee dagen een uur in de wind
zindelijke hamster, yes...
Ik heb een hamster, dwergje, een vrouwtje en ze heet Truus. Ze is op 18 mei 2011 geboren en is dus over morgen jarig!!! (Als je elke maand meerekent he) 9 maand is ze dan. 
sliertje schreef:Oke oke, ik meld me ookIk heb een hamster, dwergje, een vrouwtje en ze heet Truus. Ze is op 18 mei 2011 geboren en is dus over morgen jarig!!! (Als je elke maand meerekent he) 9 maand is ze dan.
Ze was eerste helemaal wit maar nu grijs met een wit buikje. Foto maken is lastig met die snelle pootjes..
Ze heeft een hamsterbal waar ze mee achter de poes aanloopt, super om te zien!

Roane schreef:Leuk dat ik dit topic vind!vroeg me al af of er meer bokkers met hamsters waren of dat ik de enige was met mijn 23 jaar die een hamster had
Ik ben 30 en heb ook een hamster
Eerder al een paar syrische gehad en nu sinds 1,5 jaar ook weer een. Op mijn verjaardag gekregen, zodat vriendje niet kon protesteren
Met voorbedachten rade dus 
Dit was toen ik hem/haar net had:

Mogen jullie raden welke dit is
De hamster in dit geval
Maar inderdaad

ik ben nu wat slimmer gevonden in het vinden van de juiste pagina's op internet
WinSel schreef:Mijn hamsters komen ook alleen bij opvang weg
Ik heb geen idee hoe oud ze zijn, maar dan hebben ze iig nog een fijn leven gehad