Marjoow schreef:Dus jij wilt je tuin met die gigantisch lelijke grote hekken afsluiten? Succes...
Wij hebben onze tuin ook moeten afsluiten vanwege de hond
Zo neemt iedereen verantwoording voor zijn dier. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Marjoow schreef:
En ik hoop voor die kat dat hij inderdaad heel beneden is gekomen. Maar dat zal wel, katten zijn wel goede klimmers/springen

mistery schreef:Persoonlijk snap ik niet zo goed dat mensen last hebben van de loslopende katten. Als ze in mijn tuin zouden komen zou ik ze gewoon keer op keer weg jagen met een plantenspuit of iets dergelijks. Ik kan me echt niet druk maken om andersmans katten.
mistery schreef:Persoonlijk snap ik niet zo goed dat mensen last hebben van de loslopende katten. Als ze in mijn tuin zouden komen zou ik ze gewoon keer op keer weg jagen met een plantenspuit of iets dergelijks. Ik kan me echt niet druk maken om andersmans katten.
Marjoow schreef:Maar, katteneigenaars DOEN er niets aan. Ik hoef mijn caafjes niet onbeheerd buiten te laten, dan worden ze opgegeten. Dus de oplossing is dan, dat IK de schutting moet aanpassen omdat er een aantal katten rondlopen in de buurt?
Dat risico zou ik ook niet willen lopen. Marjoow schreef:Maar, katteneigenaars DOEN er niets aan. Ik hoef mijn caafjes niet onbeheerd buiten te laten, dan worden ze opgegeten. Dus de oplossing is dan, dat IK de schutting moet aanpassen omdat er een aantal katten rondlopen in de buurt?
pharagirlke schreef:Marjoow schreef:Maar, katteneigenaars DOEN er niets aan. Ik hoef mijn caafjes niet onbeheerd buiten te laten, dan worden ze opgegeten. Dus de oplossing is dan, dat IK de schutting moet aanpassen omdat er een aantal katten rondlopen in de buurt?
Neen, de katteneigenaren moeten dat doen. Daar gaat de hele discussie over tussen niet katteneigenaren en wel katteneigenaren.
De katteneigenaren gaan dan slecht lezen en zeggen "dus van jou mag ik mijn kat niet buiten doen". Jawel hoor, mag je wel, maar houd hem in je eigen tuin net zoals ik met mijn honden doe.
magda_90 schreef:Marjoow schreef:Maar, katteneigenaars DOEN er niets aan. Ik hoef mijn caafjes niet onbeheerd buiten te laten, dan worden ze opgegeten. Dus de oplossing is dan, dat IK de schutting moet aanpassen omdat er een aantal katten rondlopen in de buurt?
De bedoeling is dat de katteneigenaren dat doen, maar gezien ze die verantwoording niet willen nemen moet je het dus wel zelf doen.
Citaat:Ze kwamen nóg niet in de tuin, weet je hoe duur zo'n Koi is? Als dat ding zich bedenkt dat ie toch eens wil gaan vissen...Dat risico zou ik ook niet willen lopen.
Loiz schreef:Die van ons zitten alleen maar buiten, hebben de schuur ter beschikking en komen niet tot nauwelijks binnen![]()
Zal vast veel commentaar erop krijgen, maar ze hebben het prima, er is nog nooit in die 25 jaar dat we hier wonen iets gebeurd en tja, een paard 24/7 binnen houden omdat ie zich kan blesseren, doen we toch ook niet? Als ik een eigen paard zou nemen zou ik trouwens ook voor veel buiten staan of 24/7 buiten gaan