kimmie261 schreef:overigens een andere vraag,hoe kijken de mensen die tegen eventueel spoelen zijn,dan tegen medicijnen die normaal gegeven worden om een hond zich beter te laten voelen??
zo krijgt 1 van mijn honden tabletjes voor zijn schildklier,zonder pilletjes voelt ie zich beroerd,met prima..ook niet meer geven dan??
harttabletjes jeuktabletjes,alles wat je een dier geeft om zich beter te voelen,is omdat een dier zonder, zich niet prettig voelt ,toch??
dus is iedereen daar dan op tegen om dat te geven,laat iedereen zijn dier voor enig medicijn inslapen??
vraag het me gewoon af hoor...kwam zomaar in mij op...
Ik denk dat daar juist het verschil zit. Die pilletjes zijn een permantente oplossing voor het probleem, terwijl spoelen alleen maar de problemen uitstellen.
Plus het feit (wat eje zelf ook al hebt aangehaald dacht ik) is dat haar nieren nu maar een klein lichaampje moeten onderhouden, en dat dus niet aankunnen, laat staan een opgroeiend of volwassen lichaam.
Nu weet ik trouwens niet goed wat je precies bedoelt met spoelen, is dat iets zoals dyalise bij mensen? Want tot nog toe is ze alleen nog maar aan het infuus geweest, niet gespoeld, of zie ik iets over het hoofd?
En als ik zo brutaal mag zijn, wat zeggen de dierenarsten eigenlijk over haar prognose?
Veel sterkte allesinds, want ik snap dat dit ontzettend zwaar moet wegen op je.