Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ilona1980 schreef:we kunnen dan naar de politie stappen wegens laster ,smaad en discriminatie !!! maar goed als jullie willen dat deze rassen weer een slechte naam krijgen ,moeten jullie het zo laten. De RAD heeft de regels niet voor niets versoepeld.
ilona1980 schreef:we kunnen dan naar de politie stappen wegens laster ,smaad en discriminatie !!! maar goed als jullie willen dat deze rassen weer een slechte naam krijgen ,moeten jullie het zo laten. De RAD heeft de regels niet voor niets versoepeld.
breezy302 schreef:je laatste opmerking snap ik niet zo chiqa in haar profiel staat en ambull en die is volgens die site geloof ik ook dodelijk.
breezy302 schreef:je laatste opmerking snap ik niet zo chiqa in haar profiel staat en ambull en die is volgens die site geloof ik ook dodelijk.
geerke schreef:Ja,goed idee!!!....nodig de bedenker van de site uit.....met alle pitjes uit de buurt op de bank met baby's ertussen....dan kan hij zien dat er best wel schatjes tussen zitten!!!
KiWiKo schreef:Ach kom........... laat zien dat jullie volwassen mensen zijn met meer iq dan een poffertje.......... nodig de beste man uit op de koffie
ilona1980 schreef:Goed breezy ,is jouw mening. Gelukkig is de fokker van dit mooie ras een bloedverwant van mij en weet ik er wel degelijk genoeg vanaf om dit mooie ras goed op te kunnen voeden tot een perfecte huishond binnen een warm gezin en die de beste vriend is van het jongste lid.
ilona1980 schreef:omdat ik graag de TS wil helpen
Chiqa schreef:ilona1980 schreef:omdat ik graag de TS wil helpen
Die help je alleen door de site compleet links te laten liggen.![]()
Heb ik heel in het begin van dit topic al gezegdGeen aandacht betekend geen hits en geen populairiteit.
Kijk nu eens....een dag verder, 30 pagina's verder.
Eigenaar van de site ligt onder tafel van het lachen, komt niet meer bij.
Zal je vertellen, ben deze link ook op diverse honden sites tegen gekomen waar hooguit twee drie berichtjes onder staan, doet ze de broek niet bollen. We weten wat voor honden we hebben kennen onze verantwoording, klaar that's it.
En zo had dat hier ook eigenlijk gemoeten.
Jullie hebben het echt aan jezelf te danken dat de eigenaar bevestiging krijgt.
Zonde.
breezy302 schreef:KiWiKo schreef:Ach kom........... laat zien dat jullie volwassen mensen zijn met meer iq dan een poffertje.......... nodig de beste man uit op de koffie
ik heb je raad opgevolgt heb ze idd uitgenodigt. waarschijnlijk zullen ze niet komen maar heb het wel gedaan en heb een zeer net mailtje gestuurd met daarin oa de vraag wat hun drijfveer is om zo'n site op te zetten
breezy302 schreef:KiWiKo schreef:Ach kom........... laat zien dat jullie volwassen mensen zijn met meer iq dan een poffertje.......... nodig de beste man uit op de koffie
ik heb je raad opgevolgt heb ze idd uitgenodigt. waarschijnlijk zullen ze niet komen maar heb het wel gedaan en heb een zeer net mailtje gestuurd met daarin oa de vraag wat hun drijfveer is om zo'n site op te zetten
anneliesdj schreef:Maar ja, dat hier meer geplaatst wordt kom misschien ook omdat de gemiddelde leeftijd op bokt vrij laag is. (in vergelijking met de site's die jij bedoelt)
ThePast03 schreef:En de Golden eigenaren omdat die er elke keer van beschuldigd worden dat hun honden voor de meeste beten zorgen terwijl dat helemaal geen goed en officieel onderzoek betrof?