website tegen Pittbullachtige

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sorriso

Re: website tegen Pittbullachtige

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:55

Wat een ontzettend kinderachtige site zeg. Maar zie dattie nog steeds bestaat, weinig tegen te doen dus?

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:56

wie heeft die web-site eigenlijk bedacht?
misschien wel een ouder van een kind wat gegrepen is door een pit?
wat moet de drijfveer anders zijn?

ilona1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:04

we kunnen dan naar de politie stappen wegens laster ,smaad en discriminatie !!! maar goed als jullie willen dat deze rassen weer een slechte naam krijgen ,moeten jullie het zo laten. De RAD heeft de regels niet voor niets versoepeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:07

het gaat geloof ik niet over mensagressie bij pitbulls ( heb de site niet goed gelezen werd er misselijk van) en hebben ze het alleen over hond agressie. ik denk dat de site is gemaakt door mensen waarvan de hond door een pitje is aangevallen daar staan ook veel fotos van bij

en ilona de rad heeft de regels niet versoepeld maar ze er totaal uit gegooit en er is een complete nieuwe wet voor in de plaats gekomen, volgens mij weet jij hier toch niet zoveel vanaf gezien je reacties! en aanklagen van laster zal moeilijk gaan ze hebben het namelijk over een heel ras dus dat wordt moeilijk en ja het is wel vrijheid van meningsuiting en dat mag je niet afpakken helaas kon ik op de site geen mail adres vinden anders had ik ze wel gemaild

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:07

ilona1980 schreef:
we kunnen dan naar de politie stappen wegens laster ,smaad en discriminatie !!! maar goed als jullie willen dat deze rassen weer een slechte naam krijgen ,moeten jullie het zo laten. De RAD heeft de regels niet voor niets versoepeld.

Ik denk eerder dat jij het beter kan laten rusten Lachen Net wat ThePast03 zegt het zal het ras er niet populairder om maken, en waarom zou je er wakker van liggen je heb er zelf toch niets noppes mee te maken? (Althans dat hoop ik dan )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:09

je laatste opmerking snap ik niet zo chiqa in haar profiel staat en ambull en die is volgens die site geloof ik ook dodelijk.

geerke

hoe minder publiciteit/aandacht hoe beter.....

ThePast03

ilona1980 schreef:

Deze rassen krijgen o.a. een slechte naam door dit soort reacties.

Je kunt je ongelijk alleen bewijzen door middel van je eigen honden en je manier van omgaan met mensen die bang zijn of een hekel hebben aan honden. En zorgen dat ze niet in vechtpartijen terecht komen.
Niet door dit soort akties. Je bevestigd hiermee alleen maar de vooroordelen die er al over de eigenaren van dit soort honden zijn.

Maar evengoed: succes gewenst.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:11

Ach kom........... laat zien dat jullie volwassen mensen zijn met meer iq dan een poffertje.......... nodig de beste man uit op de koffie

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:12

breezy302 schreef:
je laatste opmerking snap ik niet zo chiqa in haar profiel staat en ambull en die is volgens die site geloof ik ook dodelijk.

Alleen Chiqa is wijzer en lacht erom.

Hou nou op zeg, moet ik nu ook een zaak beginnen tegen iedereen die Chihuahua's uit de kluiten gegroeide hamsters, agressieve monsters e.d. noemt wegens discriminatie?

En de Golden eigenaren omdat die er elke keer van beschuldigd worden dat hun honden voor de meeste beten zorgen terwijl dat helemaal geen goed en officieel onderzoek betrof?

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:13

Ja,goed idee!!!....nodig de bedenker van de site uit.....met alle pitjes uit de buurt op de bank met baby's ertussen....dan kan hij zien dat er best wel schatjes tussen zitten!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:14

breezy302 schreef:

Ja en toen? Moet ik me dan vrezelijk gaan lopen opwinden dat ik een hond heb die ooit op een lijst heeft gestaan?
Mij met hand en tand gaan lopen verdedigen tegen mensen die een vooroordeel hebben?
Ik neme het niemand kwalijk het is hun goed recht zelfs als mensen aangeven dat ze bang zijn.

Heb meer te doen, zoals spelen met mijn hond, en genieten en trainen.
Zo'n site ik wordt er niet warm of koud van wel van de reactie's van sommige eigenaren hier.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:15

geerke schreef:
Ja,goed idee!!!....nodig de bedenker van de site uit.....met alle pitjes uit de buurt op de bank met baby's ertussen....dan kan hij zien dat er best wel schatjes tussen zitten!!!

Ja en dan vooral veel foto's nemen van die baby's die tussen en bovenop de pitbulls worden gelegd.
Is iedereen er gelijk van overtuigd dat het enorm lieve honden zijn met achterlijke bazen. Clown

Chiqa als iedereen zo zou reageren en doen zoals jij zou de ophef over dit soort honden snel over zijn. Afgod

Krijg steeds meer het idee dat sommige mensen al die ophef eigenlijk juist wel leuk vinden als ik zie hoeveel moeite ze doen om het in stand te houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:21

KiWiKo schreef:
Ach kom........... laat zien dat jullie volwassen mensen zijn met meer iq dan een poffertje.......... nodig de beste man uit op de koffie

ik heb je raad opgevolgt heb ze idd uitgenodigt. waarschijnlijk zullen ze niet komen maar heb het wel gedaan en heb een zeer net mailtje gestuurd met daarin oa de vraag wat hun drijfveer is om zo'n site op te zetten

ilona1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:23

Breezy : misschien moet je Jan Dirk even bellen van ARFE. ( als je hem toevallig kent) Dan weet je hoe het precies zit. En vertel mij niet dat ik niks ervan af weet aub !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:25

ik ken jan dirk van arfe niet, ik weet alleen toevallig heel veel van de radwet af en versoepeld is het niet maar er totaal uitgegooid en er is een nieuwe wet er voor in de plaats gekomen ( die nog niet van kracht is) en door je vorige opmerkingen denk ik idd dat je er niet veel vanaf weet ik kan het fout hebben maar dat lijkt zo

ilona1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:34

Goed breezy ,is jouw mening. Gelukkig is de fokker van dit mooie ras een bloedverwant van mij en weet ik er wel degelijk genoeg vanaf om dit mooie ras goed op te kunnen voeden tot een perfecte huishond binnen een warm gezin en die de beste vriend is van het jongste lid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:42

ilona1980 schreef:
Goed breezy ,is jouw mening. Gelukkig is de fokker van dit mooie ras een bloedverwant van mij en weet ik er wel degelijk genoeg vanaf om dit mooie ras goed op te kunnen voeden tot een perfecte huishond binnen een warm gezin en die de beste vriend is van het jongste lid.

Nou waar maak je je dan druk om? Knipoog

ilona1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:43

omdat ik graag de TS wil helpen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:49

ilona1980 schreef:

Die help je alleen door de site compleet links te laten liggen. Lachen
Heb ik heel in het begin van dit topic al gezegd Lachen Geen aandacht betekend geen hits en geen populairiteit.
Kijk nu eens....een dag verder, 30 pagina's verder.
Eigenaar van de site ligt onder tafel van het lachen, komt niet meer bij.

Zal je vertellen, ben deze link ook op diverse honden sites tegen gekomen waar hooguit twee drie berichtjes onder staan, doet ze de broek niet bollen. We weten wat voor honden we hebben kennen onze verantwoording, klaar that's it.

En zo had dat hier ook eigenlijk gemoeten.
Jullie hebben het echt aan jezelf te danken dat de eigenaar bevestiging krijgt.
Zonde.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 01:29

Chiqa schreef:
ilona1980 schreef:

Die help je alleen door de site compleet links te laten liggen. Lachen
Heb ik heel in het begin van dit topic al gezegd Lachen Geen aandacht betekend geen hits en geen populairiteit.
Kijk nu eens....een dag verder, 30 pagina's verder.
Eigenaar van de site ligt onder tafel van het lachen, komt niet meer bij.

Zal je vertellen, ben deze link ook op diverse honden sites tegen gekomen waar hooguit twee drie berichtjes onder staan, doet ze de broek niet bollen. We weten wat voor honden we hebben kennen onze verantwoording, klaar that's it.

En zo had dat hier ook eigenlijk gemoeten.
Jullie hebben het echt aan jezelf te danken dat de eigenaar bevestiging krijgt.
Zonde.

Mee eens.

Maar ja, dat hier meer geplaatst wordt kom misschien ook omdat de gemiddelde leeftijd op bokt vrij laag is. (in vergelijking met de site's die jij bedoelt)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 08:13

breezy302 schreef:
KiWiKo schreef:

ik heb je raad opgevolgt heb ze idd uitgenodigt. waarschijnlijk zullen ze niet komen maar heb het wel gedaan en heb een zeer net mailtje gestuurd met daarin oa de vraag wat hun drijfveer is om zo'n site op te zetten

Helemaal super!!!! wie weet groeit er wel iets moois uit Lachen

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 08:22

breezy302 schreef:
KiWiKo schreef:

Door aandacht te geven voer je ze alleen maar.... Ze zijn juist uit op reacties, laat ze lekker....

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 08:24

positieve aandacht is goed.............. negetieve aandacht is olie op het vuur Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 08:29

anneliesdj schreef:
Maar ja, dat hier meer geplaatst wordt kom misschien ook omdat de gemiddelde leeftijd op bokt vrij laag is. (in vergelijking met de site's die jij bedoelt)

Ik weet wel zeker dat dit meespeelt, bovendien is de site ook nog eens geschreven door iemand die niet bijster oud zal zijn, niet door officier van justietie dus waarom zou ik vrezen? Verward

ThePast03 schreef:
En de Golden eigenaren omdat die er elke keer van beschuldigd worden dat hun honden voor de meeste beten zorgen terwijl dat helemaal geen goed en officieel onderzoek betrof?

Toch wel een opvallend detail idd Knipoog