Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cissy schreef:heb je mijn edit gelezen? niet geheel onbelangrijk nl
Jetje1985 schreef:Mijn katers zijn van april 2008. Het zijn Britse Korthaars
Yamcha schreef:Jetje1985 schreef:Mijn katers zijn van april 2008. Het zijn Britse Korthaars
Dan kun je idd het beste kitten 34 of 36 geven
cissy schreef:edit; wel voorzichtig beginnen met je nieuwe voer, niet ineens het oude voer weghalen en dan nieuw voer geven, eerst oud voer met klein beetje nieuw erdoor en dat gedurende een week opbouwen tot helemaal nieuw voer. Anders krijg je alsnog problemen omdat de omschakeling te groot is.
Bolieke schreef:higgins schreef:We hebben trouwens vanalles bij die kat geprobeerd, maar ook de dure Hills brokken bij de DA, het was 1 groot ramp ( ik koop ook geen Hills meer, maar dat is omdat ik er zelf een beetje een trauma aan over heb gehouden)
Als daar een leuk verhaaltje achter schuil gaat, wil dat wel eens weten.
trustHim schreef:Dat met de d.a. brokken van hills had ik ook, heb 2 blaasgruis patienten lopen die het weigeren te eten, D.a. boos op mij omdat ik het niet wil voeren, tja sorry hoor maar ze eten het echt niet, ook niet als ik het een week laat staan, dan eten ze gewoon niet en vragen wel telkens
Wuis schreef:Jetje1985 schreef:En Royal Cannin? Is dat wat??![]()
@Lous. Ja, en je kan ook roken en 100 worden. Betekent niet dat het gezond is.
Organen van katten die Whiskas e.d. eten gaan compleet naar de filestijnen.
@Mariannedeb: Als je wilt dat je kat met smaak eet, geef dan gewoon vers.Dán eet hij pas met smaak. En gezond.
Ook erg leuk om te zien hoe ze het eten. Mijn twee kittentjes worden twee woeste tijgers wanneer ik runderlappen sta te snijden voor ze. Echt hoor, ze worden er tijdens het eten best agressief van (hun oer-instinct komt boven), ze rennen grommend met stukken vlees in hun mond rond, prachtig om te zien. Als ze wat ouder zijn krijgen ze ook kuikens.
Jetje1985 schreef:Hier even een reactie. Ik heb toen dit topic geopend omdat ik benieuwd was of whiskas slecht was.
Nu kreeg ik problemen met mijn kat...plassen in huis, jammerende kat. na onderzoek blijkt hij een blaasontsteking + blaasgruis te hebben...dit komt waarschijnlijk dat hij niet tegen het voer kan...dus voor mij geen whiskas meer!!!!
Jetje1985 schreef:Hier even een reactie. Ik heb toen dit topic geopend omdat ik benieuwd was of whiskas slecht was.
Nu kreeg ik problemen met mijn kat...plassen in huis, jammerende kat. na onderzoek blijkt hij een blaasontsteking + blaasgruis te hebben...dit komt waarschijnlijk dat hij niet tegen het voer kan...dus voor mij geen whiskas meer!!!!
Less schreef:Jetje1985 schreef:Hier even een reactie. Ik heb toen dit topic geopend omdat ik benieuwd was of whiskas slecht was.
Heeft mijn kat ook gehad, hij kreeg toen ook Whiskas.
Ben daarna over gegaan op voer voor katten mijn urineweg aandoeningen (van Royal C.) en in de afgelopen 10 jaar heeft hij er nooit meer last van gehad.
Ik weet natuurlijk niet hoe het gegaan was als ik ander voer had gegeven, het kan net zo goed niet aan Whiskas liggen...