Wij bestellen altijd vlees met een behoorlijk clubje bij één leverancier.. Heb zojuist weer een bestelling de deur uitgedaan van ruim 700 euro.. Katsjienggggg.. Gelukkig met 11 bestellers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chubby schreef:Dat heb ik ook begrepen.
Wij bestellen altijd vlees met een behoorlijk clubje bij één leverancier.. Heb zojuist weer een bestelling de deur uitgedaan van ruim 700 euro.. Katsjienggggg.. Gelukkig met 11 bestellers
nektosha schreef:.nl/formaar wilde liever ervaringen van hondeneigenaren in plaats van advies van de verkoopsites
nektosha schreef:Zo hee, dat zijn een hoop reacties (en discussies) !
Voorlopig blijft mijn hond gewoon op haar brokken, zo adviseerd ook de dierenarts, wel krijgt ze er als aanvulling omega 3-6-9 bij en voor de allergie drainage compositum.
Ook zit ze weer tijdelijk aan de pillen.
Jeuk was weer vreselijk op komen zetten..
Bekend is nu wel dat ze een allergie heeft voor huisstofmijt
vavesta schreef:Chubby schreef:Dat heb ik ook begrepen.
zeker bij herby![]()
anneliesdj@ ik heb ook nog nooit gehoord dat honden blind zouden worden van chocolade. ze krijgen er wel hartritme stoornissen van en kunnen er een hartaanval van krijgen.
maar zoals ik al zei pure chocolade is het schadelijkst. paaseitjes bevatten weinig cacao.