knooopje schreef:Tallie_Ho schreef:Kunnen ze ook verzuipen Nans
goh stoer hoor!
muisje doomeppen!!!
heb je dat ook met het muisje in je profiel gedaan???
Nee, die heeft ze verzopen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
knooopje schreef:Tallie_Ho schreef:Kunnen ze ook verzuipen Nans
goh stoer hoor!
muisje doomeppen!!!
heb je dat ook met het muisje in je profiel gedaan???
Pluttersput schreef:Als je muisje groot is, meis, geloof me, die kan je niet houden. Het is net alsof je een wild beest in huis hebt, alsof je een muis hebt gevangen en die binnen stopt. Je moet hem echt vrijlaten hierna
CxX schreef:Pluttersput schreef:Als je muisje groot is, meis, geloof me, die kan je niet houden. Het is net alsof je een wild beest in huis hebt, alsof je een muis hebt gevangen en die binnen stopt. Je moet hem echt vrijlaten hierna
Als ie blijft leven laat ik hem vrij![]()
pinuts schreef:alsnog zeg ik tegen jou Tallie: beter lezen, TS wil de muis namelijk niet houden, dat maak jij ervan
Tallie_Ho schreef:Ik lach TS niet uit hoorIk heb zelfs heel aardig gereageerd dat het een veldmuis is
Als iemand geen commentaar wil of niks negatiefs wil horen, dan moeten ze eens gaan posten op het kleurmuizenforum
Daar zitten kleurmuizenfokkers, zelfs die zullen haar voor gek verslijten. Het is namelijk niet te doen om een wilde muis te houden.
Als TS de wereld wil redden, dan kan ze beter geld geven aan het WNF, daar redden ze wilde dieren die niet in een hokje gestopt worden.
Snappie?
@ Knoop: Nee hoor, die muis is na een zeer gelukkig lui leventje gewoon van ouderdom gestorven
Tallie_Ho schreef:Kunnen ze ook verzuipen Nans
Nanne schreef:Dit is niet banketstaaf tegen over de TS bedoelt hoor. Absoluut niet.
En het is ook niet gemeen bedoelt.. Gewoon vrijdagmiddag humor.
Nanne schreef:He, wat flauw...
Ik mag ook nooooooooit iets.. *zeurderig stemmetje*
CxX schreef:Je bent nou een typies geval van de zweer verpesten op bokt
KarinvdM schreef:CxX schreef:Je bent nou een typies geval van de zweer verpesten op bokt
Zweer?
Lief van je dat je dit beestje wilt 'redden' maar ik vrees dat het je niet zal gaan lukken. Ik denk ook dat het beter af als als je het uit z'n lijden verlost.
KarinvdM schreef:CxX schreef:Je bent nou een typies geval van de zweer verpesten op bokt
Zweer?
Lief van je dat je dit beestje wilt 'redden' maar ik vrees dat het je niet zal gaan lukken. Ik denk ook dat het beter af als als je het uit z'n lijden verlost.
DNIEZE schreef:afzijken.