help ons AUB bobby te vinden-Gevonden & weer thuis! pg.12

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marialva

Re: help ons AUB bobby te vinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-08 15:07

zo gemeen hier Boos! ik ben net weer nieuwe posters overal aan het ophangen (vervangen en opnieuw met plakband aan het doen ) komt er een turkse man die zeg jij dikzak oprotten jouw poes allang in soep van ons moslims en poes nog leven ik poes doodmaken poes doet allah schamen, en hij scheurde zo mijn poster eraf, toen werd ik dus heel boos ( en schold hem uit) gaf die vent mij een duw ik heb hem vol op zn taas geslagen,en een schop in zn heilige allah gegeven Knipoog wat een debiel zeg Boos! dit slaat toch nergens op!!!!politie heeft de man afgevoert nadat ik gebeld had en ga ik nu aangiften tegen hem doen, dit slaat toch echt nergens op ik ben absoluut geen rasist maar wat ik begrijp is dat poesen allah onteren of zo waar slaat dat op zeg en wat een maf geloof dan als dat zo is!!!!! nou na de aangiften gaat ik weer verder en zal bij die turkse man zn raam volplakken met de posters Haha! Clown jullie horen mij later weer Knipoog

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 15:08

Wat een ... zeg tja zo reageren veel buitenalnders helaas.Kom op hoor door gaan met je zoektocht.

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 15:10

Zo, wat een vriendelijke meneer
Rare mensen lopen er toch rond...

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-08 15:11

marleen_usar schreef:
Wat een ... zeg tja zo reageren veel buitenalnders helaas.Kom op hoor door gaan met je zoektocht.

ja ik snap dat niet hoor!! laat ze zich aanpassen maar ja dat mag je weer niet te hard roepen Boos! ik ga door maar ga eerst even aangiften doen van mishandeling want mn been ligt helemaal open, omdat ik tussen mn fiets stond en hij mij duwde en zo viel Huilen ga even mn wond verzorgen en dan op naar het politie bureau

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 15:21

Je.zus wat een idioot! Hopenlijk is het niet waar.

Niet de hoop opgeven hoor! Blijven zoeken!!!

Ik weet hoe het is als katten weglopen!!!

Maar de hoop niet opgeven! Je hoort zoveel wonderen!

Wij hebben ook een keer een aanloper gehad. Die kwam uit een dorp 10 km verder, die was in een aanhanger gesprongen! Baasje hebben we weer terug gevonden!

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 16:03

en een schop in zn heilige allah gegeven Knipoog

Haha! ROFL

Boos! Wat een gigantische eikel zeg.
Ik hoop dat ie flink wordt aangepakt.

Hoe gaat het nu met je?
Ben je erg gewond?

Nog steeds niets nieuws over Bobby? Huilen

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-08 17:25

ben net terug van het politie bureau, en wordt hij aangklaagd wegens mishandeling en het blijkt dat dit niet de eerste keer was Knipoog nou mn been valt wel mee een grote schaafwond (doordat ik viel) maar de agent heeft er een foto van gemaakt (bewijs)in ieder geval zei de agent dat hij behoorlijk last heeft van zijn heilige allah en dat ik goed gemikt had hihihi moet hij maar van me afblijven toch???

van bobby geen een spoor te vinden Huilen iedereen in de buurt is op zoek vooral kinderen want die willen graag een nieuwe nintendo (of hoe zn ding mag heten) kopen van de 500 euro die ze kunnen verdienen, echt waar als ze bobby thuis komen brengen geef ik die 500 euro heel erg graag Knipoog ik krijg ook veel lieve mails van mensen van hier op bokt, hyves en van marktplaats die gratis een nieuw kitten ter beschikking stellen omdat ze zo mee leven, echt zoooooo lief van al die mensen maar heb ik ze vriendelijk bedankt, en willen wij alleen onze bobby terug, maar het gaat om het gebaar dat vindt ik zo lief!
ook de lieve steunenede berichten en pms van jullie doen ons erg goed!

we hopen zo dat hij snel terug is!! oja ik moest wel lachen 1 vader van de kinderen (die aan het zoeken zijn) zei van he ik ga bij de Hornbach een schepnet kopen en de kat vangen want ik kan die 500 goed gebruiken ik moest daar zo om lachen Clown ik weet nu wel met de beloning dat mensen echt gericht gaan zoeken Haha! dat zal gezellig worden vanavond als ik mn rondes weer ga doen Knipoog

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 17:37

Straks is de rest van het dorp zijn poes kwijt en zit jij met 100 poezen opgescheept Clown hahaha!
Ik hoop echt dat bobby er dan tussen zit. Heel veel sterkte! En beterschap met je been!

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-08 17:44

sweetheart schreef:
Straks is de rest van het dorp zijn poes kwijt en zit jij met 100 poezen opgescheept Clown hahaha!
Ik hoop echt dat bobby er dan tussen zit. Heel veel sterkte! En beterschap met je been!

nee zn vaart zal het niet lopen toch? bobby heeft duidelijke kenmerken en is gechipt dus altijd herkenbaar, tja ik zal 100 grijze poezen thuis krijgen Haha!

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 17:59

Bah, wat verschrikkelijk zeg Nagelbijten / Gniffelen.. Ik weet precies hoe je je voelt! Wij zijn één van onze katten ook kwijtgeraakt, sinds december al... Toen ook vaak hoopvolle telefoontjes gehad, maar wat hem toch uiteindelijk niet bleek te zijn ect.. En inderdaad, met een beloning helpen de mensen toch eigenlijk heel erg goed met zoeken Ja. Maar pff, wat was dat toch slopend zeg.. Die onzekerheid.
Helaas hebben we hem dus nooit terug gevonden ..

Wel moet je de hoop niet opgeven hoor. Nog een andere kat van ons is wel eens 3 weken weggeweest en uiteindelijk hebben we haar toch weer gevonden Lachen. Ook heeft een kennis van mij haar kat wel eens meer dan een jaar (!) kwijt geweest. Waarschijnlijk heeft een man de kat gevangen en in een andere stad uitgezet , maar de kat werd wonder boven wonder herkend door iemand en is het beestje nu dus weer bij haar baasje Lachen.

Heel veel succes iig.. Ik duim dat Bobby maar gauw weer bij jullie terrecht komt..Ach gut

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 23:58

Echt naar dat hij nog niet terecht is, ik zou ook helemaal gek worden als een van mijn katten weg zou lopen.

Ik vond trouwens je opmerking over die man zijn heilige allah echt geweldig, pieste bijna in mijn broek van het lachen.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 10:34

Waar zit die heilige Allah eigenljik Blond

Zijn smoel of lager Haha! Haha!

Wat goed dat je hem goed geraakt hebt, moeten idd met hun poten van je afblijven.
Gestoord zeg dat je iemand niet in zijn waarde laat, al heb je er vanwege je geloof andere gedachten over. Zo werkt het hier in NL nu eenmaal niet.

Zo, ik had niet gedacht dat een beloning mensen zo actief maakt met zoeken. Ik hoop dat iemand hem vlug voor je vind. Beter nog...dat je hem zelf terugvind. Dat spaart toch al weer een flink bedrag uit Knipoog .

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 10:40

De heilige allah is waarschijnlijk de klepel aan de klok Isabonny.

Jeetje arme Bobby, ik hoop echt dat Bobby snel terecht gaat komen.

Ik woon helemaal niet in de buurt, maar ik leef met je mee! Het idee om een geliefd huisdier te moeten missen terwijl je in hemelsnaam niet weet waar hij is en of hij gewond is, vreselijk.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 10:42

@hannanas: ja daar was ik bang voor Haha! Haha! Haha! Whoosh! ROFL ROFL

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 10:54

Ik woon jammer genoeg compleet uit de richting, anders was ik dolgraag komen helpen zoeken [en niet eens voor de beloning Knipoog].
Ik duim echt mee dat je hem snel terugvindt.

Perfect actie trouwens om 'm in z'n zaakje te trappen. Huilen van het lachen
Moet hij maar van je afblijven hoor, mafkees dat hij er is!
Heel veel sterkte met je been ook. Lachen

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 13:31

heb vanacht weer lopen zoeken maar niets van hem te vinden Huilen en ik kwam een paar mensne tegen die ook naar hem op zoek waren, met hond Boos! gezien bobby geen honden is gewent lijkt me dat niet verstandig, dat heb ik ook tegen die mensen gezegt, en zeiden ze ja meschien dat de hond spoor kan vinden Verward Frusty het ligt meschien aan mij maar als een kat niet aan honden is gewent, zal hij meer in paniek raken toch???

en ja heilige allah is zn klokkenspel Ja

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 13:34

Ze proberen te helpen, dus dan zou ik ze niet gaan afrekenen op het feit dat ze hun hond bij hebben. Lachen
Misschien kun je ze een lapje uit Bobby's mandje geven en vindt de hond juist wel een spoor van hem, you'll never know.
Natuurlijk bestaat de kans dat de hond niets vindt of Bobby niet op hem afkomt, maar het kan best zijn dat je door de hond juist weer een extra zoekplek vindt. Lachen

krak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 13:40

pff seg ik hoop dat je hem snel weer terug hebt Ach gut

een vriendin haar kat is 3 maanden spoorloos geweest, en op een dag stond hij doodleuk weer aan de deur... er is dus hoop Ach gut

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 13:48

Blinnii schreef:
Ze proberen te helpen, dus dan zou ik ze niet gaan afrekenen op het feit dat ze hun hond bij hebben. Lachen

nee dat doe ik zeker niet hoor ik ben ze juist dankbaar dat ze helpen, maar ik heb wel rustig gezegt dat het meschien niet verstandig is om met een hond te zoeken Knipoog en daar hadden ze ook begrip voorik heb met die mensen vannavond weer afgesproken om te helpen zoeken Knipoog en bobby had wel een mandje maar daar lag hij nooit in hij lag tussen ons in op bed en om nu mn donsdek mee te geven???

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 13:52

Hm seg, nog steeds niets.. Wel fijn dat er zo te zien toch wat mensen helpen met zoeken.

Ik weet alleen niet of ik het zo verstandig vind hier een beloning (en dan wel €500) op te plakken. Als je de verkeerde tegenkomt die het wil gaan uitbuiten...

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 13:53

Bluem schreef:
Hm seg, nog steeds niets.. Wel fijn dat er zo te zien toch wat mensen helpen met zoeken.

Ik weet alleen niet of ik het zo verstandig vind hier een beloning (en dan wel €500) op te plakken. Als je de verkeerde tegenkomt die het wil gaan uitbuiten...

ja het is echt erg Huilen wat bedoel je met uitbuiten??

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 13:55

Personen die de kat vinden (of misschien doen alsof) en gaan zien of ze niet meer geld kunnen lospeuteren bij jou in "ruil" voor de kat. Knipoog

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 13:57

Bluem schreef:
Personen die de kat vinden (of misschien doen alsof) en gaan zien of ze niet meer geld kunnen lospeuteren bij jou in "ruil" voor de kat. Knipoog

nee hoor voor die beloning moeten ze de kat thuis brengen en dan wordt hij eerts gecontroleerd voordat ik betaal Knipoog ik zal zo even de poster erbij zetten die overal hangt Knipoog

Afbeelding

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 13:59

Ik denk dat dat uitbuiten inderdaad wel meevalt.

Ik woon helaas niet in de buurt, maar toch even een stipje hier om het allemaal te kunnen volgen. Hoop echt dat je je kat terugvind!

Misschien een idee om Hart van Nederland of de plaatstelijke tv te contacteren?

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 14:01

eilleen333 schreef:
Ik denk dat dat uitbuiten inderdaad wel meevalt.

Ik woon helaas niet in de buurt, maar toch even een stipje hier om het allemaal te kunnen volgen. Hoop echt dat je je kat terugvind!

Misschien een idee om Hart van Nederland of de plaatstelijke tv te contacteren?

hebben we al geprobeert maar die vinden het niet intresant genoeg om daar zendtijd voor te maken , er verdwijnen zoveel katten elke dag Knipoog