ik ben net weer nieuwe posters overal aan het ophangen (vervangen en opnieuw met plakband aan het doen ) komt er een turkse man die zeg jij dikzak oprotten jouw poes allang in soep van ons moslims en poes nog leven ik poes doodmaken poes doet allah schamen, en hij scheurde zo mijn poster eraf, toen werd ik dus heel boos ( en schold hem uit) gaf die vent mij een duw ik heb hem vol op zn taas geslagen,en een schop in zn heilige allah gegeven
wat een debiel zeg
dit slaat toch nergens op!!!!politie heeft de man afgevoert nadat ik gebeld had en ga ik nu aangiften tegen hem doen, dit slaat toch echt nergens op ik ben absoluut geen rasist maar wat ik begrijp is dat poesen allah onteren of zo waar slaat dat op zeg en wat een maf geloof dan als dat zo is!!!!! nou na de aangiften gaat ik weer verder en zal bij die turkse man zn raam volplakken met de posters
jullie horen mij later weer

ga even mn wond verzorgen en dan op naar het politie bureau
.. Ik weet precies hoe je je voelt! Wij zijn één van onze katten ook kwijtgeraakt, sinds december al... Toen ook vaak hoopvolle telefoontjes gehad, maar wat hem toch uiteindelijk niet bleek te zijn ect.. En inderdaad, met een beloning helpen de mensen toch eigenlijk heel erg goed met zoeken
. Maar pff, wat was dat toch slopend zeg.. Die onzekerheid.
. Ook heeft een kennis van mij haar kat wel eens meer dan een jaar (!) kwijt geweest. Waarschijnlijk heeft een man de kat gevangen en in een andere stad uitgezet

het ligt meschien aan mij maar als een kat niet aan honden is gewent, zal hij meer in paniek raken toch???