Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
arnjojo schreef:Wat goed dat je dat heb gedaan Jesto! Fijn dat ze er wat aan gaan doen.
Iedereen probeert te helpen helemaal mee eens, alleen werd er al heel vaak gezegt dat dat het niet was en niet kon zijn! Voedsel allergie kan plots komen maar kan niet drie maanden wel drie maanden niet bijvoorbeeld.
Wat die Wilawander betreft, daar reageer ik neit eens meer op. Erger me dood aan diegene die zegt dat ze weet waar ze over praat en vervolgens onzin uitkraamt, ga met de tijd mee!!
Jesito, heel veel succes en als je nog meer weet horen we het graag!
Gowgirl schreef:Hoi,
Ik heb twee Jack Russels en een van hun had ook zeer vaak last van jeuk en rode huid.
Ik heb een allergietest laten doen bij een natuurkundige praktijk. Je hoeft dan alleen maar een plukje haar op te sturen. Ze testen dan echt op heel veel dingen, zoals voeding, pollen, vlooien, huisstofmijt enz. enz.
Bij die van mij kwam er uit dat hij allergisch is voor kip/ei. Ik geef nu sinds 2 mnd. Greenhaerth voer allergie, op basis van lam en rijst en is nu helemaal klachtenvrij!
Ik geloof echt in deze test en ik denk dat een hele hoop dieren daar baat bij kunnen hebben. Het kost wel rond de 30 euro maar ik vind dat zeker de moeite waard.
Als je wil kan ik even de website opzoeken.
Sterkte in ieder geval!
jesito schreef:Bedankt voor je verhaal ,maar mijn hond heeft het niet in de winter.
De dierenarts, denkt ook aan een allergie voor grassen, bomen en pollen.
Ik moet nu even zien dat ik ziggy van de prednison af kan houden, want dan pas kunnen ze wat gaan doen.
Isabonny: jouw hond ziet er echt goed uit op de laatste hond, ik denk dat je het roze huidje en dunne witten vachtje met mijn hond kunt vergelijken.
Maar zo erg heeft mijn het niet, hij krijgt hooguit opzij van zijn lijf een rode krabplek of op zijn kont en dan zijn het vlooien.
Lady1969 schreef:jesito schreef:Bedankt voor je verhaal ,maar mijn hond heeft het niet in de winter.
De dierenarts, denkt ook aan een allergie voor grassen, bomen en pollen.
Ik moet nu even zien dat ik ziggy van de prednison af kan houden, want dan pas kunnen ze wat gaan doen.
Isabonny: jouw hond ziet er echt goed uit op de laatste hond, ik denk dat je het roze huidje en dunne witten vachtje met mijn hond kunt vergelijken.
Maar zo erg heeft mijn het niet, hij krijgt hooguit opzij van zijn lijf een rode krabplek of op zijn kont en dan zijn het vlooien.
Dit is zo herkenbaar!
Ook mijn reu had het niet in de winter, zodra alles weeer ging groeien en bloeien kwam zijn allergie opzetten, het werd ook ieder jaar erger.
Heb zijn bloed op alles laten testen ( okey bijna alles)\
iig wel op bloemen planten grassen noem maar op
kwam niks uit.
Ook ik ben overgestapt op vers vlees, kvv, geen carnibest maar smuldier, net zo goed half zo duur.
Aiko heeft nergens maar last van!!
Lady1969 schreef:Dit is zo herkenbaar!
Ook mijn reu had het niet in de winter, zodra alles weeer ging groeien en bloeien kwam zijn allergie opzetten, het werd ook ieder jaar erger.
Heb zijn bloed op alles laten testen ( okey bijna alles)\
iig wel op bloemen planten grassen noem maar op
kwam niks uit.
Ook ik ben overgestapt op vers vlees, kvv, geen carnibest maar smuldier, net zo goed half zo duur.
Aiko heeft nergens maar last van!!