Ik was destijds ook zwanger en dan liggen je prioriteiten ook anders. Daarbij zeggende dat als zo'n kat ziek wordt, je natuurlijk de zorg verleent die nodig is.
Eentje heeft twee zware hartafwijkingen, maar loopt hier toch al 4 jaar rond. De DA (en de cardioloog in Utrecht) gaf haar dat niet destijds. Dat is overigens een binnenkat, aangezien ze erg snel moe is. En ze is niet gesterilisseerd, aangezien we geen risico willen nemen met haar hartje. Ze maalt gelukkig niet om naar buiten gaan, is binnen heel gelukkig, zoekt echt de rust op, zeg maar....
De andere komt wel buiten en loopt inderdaad de boel onveilig te maken daar. Zielig he?

Nou, we hebben haar ruim 2 jaar en het is een heerlijk gek, speels dier. Ik zou ze voor geen goud meer willen missen....

Ik ben in principe ook voor uit het asiel halen, hoor, maar soms lopen zaken even anders. Ik vind het schandalig dat veel mensen maar wat rond fokken met dit soort beestjes en niet nadenken over wat er gebeurt als je ze niet kwijt kan raken. Er zijn er veel te veel van. Onze buitenkat is gesterilisseerd, want ik moet echt geen jonkies hebben.

Hoe schattig ik ze ook vind, ik word heel verdrietig als ik een asiel bezoek of op MP ga kijken....

Geldt overigens ook voor konijnen e.d.

TS, ik zou vooral goede tehuizen voor ze zoeken en me niet zo bezig houden met er wel of geen geld voor vragen. Onze eerste kat hebben we gratis opgehaald en de tweede, daar wilden ze 20 euro voor. Nou ja, dat kan. Rode poezen zijn best wel gewild natuurlijk.

Verder vind ik dat sommigen hier wel erg heftig reageren.....