Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yinari schreef:En dat is dus een voorbeeld van een zeer asociale onnadenkende buurman/vrouw
HBVisser schreef:Enne romatjuh, als jij je poes nou laat helpen heeft mijn buurvrouw nog 5 kittens over.
Die kosten helemaal niets.
HBVisser schreef:Ik persoonlijk zou liever 100 euro in het asiel neer leggen dan zomaar een nest fokken.
Maar goed ik zou ook niet speciaal een kitten willen. ik vind oudere katten net zo leuk.
HBVisser schreef:Je reactie gaf de aanleiding om wat meer na te denken over de problemen op dit gebied.
Ik wil helemaal geen kwaad oordeel vellen. Ik hoop alleen dat ik mensen kan overhalen om hun dier te laten helpen. Dit door middel van feiten.
En het is gewoon een feit dat er teveel poezen zijn.
Yinari schreef:Straks dan ook niet meer, want dan zijn er alleen nog maar mooie tranende persjes
HBVisser schreef:Enne romatjuh, als jij je poes nou laat helpen heeft mijn buurvrouw nog 5 kittens over.
Die kosten helemaal niets.
HBVisser schreef:Ach Wuis, ik weet het wel maar het is vechten tegen de bierkaai.
Ik zit echt in mijn maag met de kittens van de buren. Zelf kan ik ze niet nemen, ik heb een soort van Rita Verdonk rondlopen.
Natuurlijk is het mijn verantwoordelijkheid niet, maar als ik niets doe hebben we hier straks ook een kolonie verwilderde katten rondlopen.
Zucht......
Conny67 schreef:HBVisser schreef:Ach Wuis, ik weet het wel maar het is vechten tegen de bierkaai.
Ik zit echt in mijn maag met de kittens van de buren. Zelf kan ik ze niet nemen, ik heb een soort van Rita Verdonk rondlopen.
Natuurlijk is het mijn verantwoordelijkheid niet, maar als ik niets doe hebben we hier straks ook een kolonie verwilderde katten rondlopen.
Zucht......
Ik zou dat ook verschrikkelijk vinden maar niet iedereen is zo..........en daarom vond ik niet netjes om zo aangevallen te worden
Maar er zijn idd te weinig mensen die nadenken voordat ze een dier nemen, je weet dat het geld kost en je rekening moet houden met op vakantie gaan.