Ik vraag me inderdaad wel af waarom je een elastiekje om de poot van een kat wil knuppen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sodeletuut schreef:Mijn broertje is 11 jaar en nu mag iedereen wel ophouden met dat klotengezeik want daar heb ik gewoon geen zin meer in, het is nu gebeurt en het gebeurt nooit meer oke!?
Michelle_x schreef:Wel een beetje vervelend dat het maar door moet blijven gaan over je broertje, het is nou eenmaal zo gebeurd, niet slim van hem, maar dat is nu gewoon klaar! Het jongetje heeft er véél spijt van, moet hij dan ook nog half bokt over hem heen krijgen dat hij niet normaal is, een dierenmishandelaar etc.. Kom op zeg, hij is nog maar 11!
Mleen schreef:Ach ja ieder kind doet wel wat, niks aan de hand,
Michelle_x schreef:Kom op zeg, hij is nog maar 11!
_Tivoli_ schreef:Jongetje krijgt bokt over zich heen?
Zit ie ook op bokt dan?
_Tivoli_ schreef:Stribbelde de kat niet tegen?
Sodeletuut schreef:Chiqa schreef:Nou dan hopen we maar weer dat het arme dier dr niets aan overhoud, elastiekje zat vrij straks als ik het zo bekijk.
Verder ga ik mee met Kiwiko.
mijn broertje is gewoon normaal hoor, maar dit kan gebeuren
nestle schreef:Ik vind het zielig om allemaal over dat jongentje te beginnen.
Jah het is verveelend voor die kat heel verveelend zelfs, maar het kan gebeuren met kinderen.
Mischien vind een ander knotjes bij een paard maken wel dierenmishandeling als ze te strak zitten bijv.
Ik kan me best voor stellen dat je als klein kind het pootje van je poes wil verzieren zo dat ie ook mee kan doen met het ek (om even in het ek sfeer te blijfen) ofzo iets, Kijk als het nou ecspres was gedaan is een heel ander verhaal.
Maar als dat jongetje van 11 er geen spijt van had was hij echt niet met die kat gaan knuffelen hoor of wel soms
Ik denk dat dat jochie echt spijt had .
En dat sommige gewoon en normaal anders op vatten is hun eigen probleem dat kan je ook gewoon netjes zeggen!
nestle schreef:Ik vind het zielig om allemaal over dat jongentje te beginnen.
Jah het is verveelend voor die kat heel verveelend zelfs, maar het kan gebeuren met kinderen.
Mischien vind een ander knotjes bij een paard maken wel dierenmishandeling als ze te strak zitten bijv.
Ik kan me best voor stellen dat je als klein kind het pootje van je poes wil verzieren zo dat ie ook mee kan doen met het ek (om even in het ek sfeer te blijfen) ofzo iets, Kijk als het nou ecspres was gedaan is een heel ander verhaal.
Maar als dat jongetje van 11 er geen spijt van had was hij echt niet met die kat gaan knuffelen hoor of wel soms
Ik denk dat dat jochie echt spijt had .
En dat sommige gewoon en normaal anders op vatten is hun eigen probleem dat kan je ook gewoon netjes zeggen!
akci schreef:Mleen schreef:Ach ja ieder kind doet wel wat, niks aan de hand,
Ja...maar zoiets.
Hij is 11 dus volkomen bij z'n verstand.
Bij ons op het werk heet dit dierenmishandeling.
Heb zulke dergelijke 'handelingen' ook meegemaakt en je mag nog blij zijn dat het zo goed is afgelopen.
Bij sommige sterft zo'n poot af en moet het geamputeerd worden.
Wat ik niet begrijp is waarom je zo'n topic opent en niet gelijk de da belt.
En wat ik ook niet begrijp is waarom je zo verbaasd over de reacties bent, je had dit toch kunnen verwachten bij zoiets.
xx_Horsiex schreef:Ik denk dat ik maar even ga temmen, erg, erg kinderachtig sommige reacties in dit topic. De mensen hier zouden zelf wel onder de elf kunnen zijn. Alsjeblieft zeg, maar doorhammeren over hoe dom dat broertje wel niet is en hoe abnormaal hij wel niet is. Hoe zielig ben je als je het normaal vindt om iemand zo'n schuldgeboel te geven over haar broertje?