Stephanie87 schreef:ik snap idd dat het heel belangrijk is maar kan iemand mij vertellen in welke hoeveelheid ik de poep kan verwachten en zijn het keutels of zal het in het begin nog dun zijn????
Wat ik altijd doe, ik vang weleens moederloze kittens o is een watje beetje vochtig maken zodat het op de moedertong lijkt en dan hun kontgaatje masseren(lekker woord weer sorry)
Normaal likt de moeder ze daar en eet dan de poep op om het nest schoon te houden.
Als ze al tijdje niet gepoept hebben zal het moeizaam gaan toch is het belangrijk, als ze neit poepen gaan ze dood.
Ik las net over een spuitje erin doen als een soort klisma.
Niet zon verstandig idee zeg ik je eerlijk, je hebt er ook niet zon verstand van dus beschadig je snel iets.
Probeer het even met het watje, kan wel half uurtje duren, draaiende masserende bewegingen maken.
Mocht het niet lukken ga dan direct naar de dierenarts anders gaan ze zeker dood.
edit@@@@ oeps sorry na het posten de rest van het topic gelezen, maar denk post even want is belangrijk maar zie dat je het hartikke goed gedaan hebt.
Toppie hoor want is moeilijk om kittens op die leeftijd in leven te houden.
Heb er zelf al heel wat gehad (weeskittens opgevangen) en zelfs met al mijn ervaring blijft het moeilijk.
Dus voor iemand die het voor de eerste keer doet, super petje af.
Wat zijn ze leuk geworden joh echt schatjes en blij dat je al goed tehuis voor ze hebt gevonden, happy end daar hou ik van.
Wel erg van tijgertje maar sommige dingen kun je niet veranderen.
Geniet van je kittens je verdient het.
Laatst bijgewerkt door berpie op 10-08-08 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt