Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
takkie_muis schreef:en als ze moet bevallen likt ze heel vaak haar achterste(klinkt raar maar is wel zo)
Yamcha schreef:Dan gaat ze iig vandaag nog niet bevallen
Denk mss dan vannacht of zo
Yamcha schreef:Dat betekent niks. Mijn kat doet dat ook, en da's een (gecastreerde) kater.
Kenmerken zijn wel dat ze een nestje op gaat zoeken/maken
En idd onrustig worden.
SuperSmurf schreef:Yamcha schreef:Dat betekent niks. Mijn kat doet dat ook, en da's een (gecastreerde) kater.
Kenmerken zijn wel dat ze een nestje op gaat zoeken/maken
En idd onrustig worden.
Even offtopic, maar mijn kater doet dat de laatste tijd ook. Is gekomen nadat er 2 siamesen tijdelijk in huis zijn geweest die hij als een enorme bedreiging zag. Vaak kwam er idd niets uit, maar soms wel een paar druppeltjes en de laatste tijd sproeit ie wel weer echt.. Is ook een gecastreerde kater. Maar waarom doen katten dat zonder te sproeien? Is dat evengoed nog kater gedrag om territorium af te bakenen ook al komt er niets uit?
Mies7 schreef:@HBVisser:
mijn poes heeft meer dan 24 uur over de bevalling gedaan. De eerste kitten is om 10 uur ´s avonds geboren, ´s nachts kwam er nog 1 en de volgende nacht om 12 uur kwam de laatste. Het schijnt vrij normaal te zijn dat er erg veel tijd tussen de geboorte van de verschillende kittens zit.
Brammetje16 schreef:Heb trouwens helemaal geen vruchtwater zien vloeien