zou nou eens iedereen moeten doen die een hond aanschaft

maar een garantie geven dat ze nooit zullen vechten,nee dat is echt onmogelijk....die kans
is gewoon altijd aanwezig als je 2 honden (of meer) in huis hebt...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
absque_dubio schreef:Ik denk dat als de honden gaan vechten, je dochter daar toch niet uit zichzelf tussen springt?
slimmerik schreef:absque_dubio schreef:Ik denk dat als de honden gaan vechten, je dochter daar toch niet uit zichzelf tussen springt?
En dat is dus een denkfout. Dat doet een kind wel. Vooral als b.v. een van twee honden bloed of zielig onderop ligt. (heb er ervaring mee) En ja het kind was van tevoren goed geïnstrueerd. Maar een hond met kapot oor is nu eenmaal zielug en moet je helpen.
[***] schreef:Weet je het zeker dat hij het niet was? Dan zou hij je toch herkennen?
judithh schreef:Nu een aantal jaar verder staat mijn toenmalige hond op marktplaats en wordt door een handelaar aangeboden, deze heeft mijn hond en meerdere honden opgekocht van de mensen waar ik mijn hond geplaatst had. Mijn hond is verwaarloosd en mager aangetroffen bij die mensen ook de andere honden zijn niet in optimale conditie.
judithh schreef:Ook heb ik de mensen gesproken waar ik hem geplaatst had en vertelde mij dat het nog steeds de mazzel is die hij toen was, maar dat het helemaal mis is gegaan toen ze steeds meer honden kregen (15 stuks, uit de hand gelopen hobby) en de eigenaar gezondheidsproblemen kreeg, wilde geen afstand doen, maar ziet nu in dat het zo niet gaat. ze hadden overigens een hondenpension/winkel/hondenschool toen mazzel daarheen ging. Hele grote boerderij.
slimmerik schreef:Maar hoe wist je dat Mazzel te koop was dan? Ik kan hem trouwens op MP niet vinden....