Ik word een beetje verlegen van jullie hahaha nee hoor bedankt voor alle leuke reacties!
Zo als belooft hier een paar foto'tjes. Zo als ik al zei niet zo heel veel van binnen de studio want dat mocht eigenlijk niet
Let Lambo op de heen weg even stoppen om bij te tanken haha je had die duitser moeten zien kijken haha. Hoor die lach van die vrouw nog schateren in me oor
Tussen de bankjes door kijken tijdens het repeteren. Wij konden wel wat meer zien dan je hier op de foto ziet.
Lambo ook tussen de bankjes door aan het kijken. Was wel lekker cool daar de arco deed het goed was ook wel lekker voor Lambo want die had het temindste niet zo warm.
Ja foto is een beetje wazig omdat we dus geen foto's meer mochten maken. Hier ben ik al achter bij het tunneltje en staat Mark te wachten tot Lambo op moet komen.
Wat ook wel grappig was en wat je niet terug ziet op tv of op de foto's is dat het daar best wel mistig was. Dat deden ze omdat door de mist die je dus niet ziet op tv er ook voor zorg dat je op tv niet kunt zien als er beschadigingen zijn aan de bank of tafels. Zo wordt het door de mist gecamoufleerd. Niet dat het er nu in het echt slecht uit zag hoor haha. Wel vond ik de studio toch wel klein, op tv lijkt het zo groot met heel veel publiek maar dat viel wel mee volgends mij zaten er nog niet eens 100 mensen. Maar dat is wel vaker zo.
En toen gingen we weer terug naar huis. Vriendin reed mooi terug kon ik achter in lekker bank hangen en foto's maken
weer even lambo bij tanken
Lambo vind de snelweg en anderen mensen ook erg interssant.
En eenmaal terug in de wei keek die me echt aan met zo'n hoof van was dit alles...
Toen Kruimel maar uit de stal gehaald en in plaats van de konijnen had ze Lambo weer als gezelschap. We hebben Kruimel namelijk iedere keer als we weg gaan op stal staan omdat ze ander uit de wei ontsnapt. Als Lambo er is blijft ze in de wei maar als Lambo weg is of ze ziet ons buiten de wei en het duurt te lang dan wurmt ze zich tusen het hek door. Maar alleen op stal vinden we een beetje zielig dus zetten we de kopnijnen bij haar in daar speelt ze ook echt me door er achter aan te rennen en te springen en de konijnen kunnen dan ook even rennen en spelen.
heb t ook gezien. leuk schaapje, maar tsjah.. ik vond dat robert jensen zich wel inhield, maar vond hem toch nog wat 'uitlacherig'' overkomen. Mitchel vond het niets, en het publiek deed heel overdreven mee. Ik weet t niet, jensen nodigt altijd de mensen van idols, en dat soort programmas uit die hij het meest uit kan lachen, nu lukte dit gelukkig niet bij jou maar ik geloof best dat dit zijn bedoeling zou zijn. (waarom zou hij anders een schaap willen uitnodigen die op tv niets wou??)
Ow ja ik wist ook zeker dat die me zou willen uitlachen maar gelukkig deed lambo het wel een kon die me dus niet voor schut zetten en dan nog ik weet niet of het hem ander wel was gelukt. Ik bedoel het blijft en dier en ik weet dat Lambo het soms gewoon niet doet dat had hij me echt niet nog een keertje hoeven vertellen. Heb ook wel even getwijveld of ik mee zou doen in eerste instandie wilde ik het niet en zou ik moeten werken. maar er kon wel iemand in vallen en je krijgt niet ieder dag de kans om zo in een studio aan wezig te zijn. Een vriendin en buurjongen waren mee dus we hebben er gewoon een leuk vakantie dagje van gemaakt.
Het publiek wordt gewoon vertelt was te moeten doen. ooh of aa zeggen staat daar gewoon in grote schermen voor het publiek en 3 mensen staan er voor om het ze te vertellen wat ze moeten doen.
Die mitchel is in het echt volgends mij ook zo hij was er bijna niet bij gewesst omdat die echt maar 2 tellen voor die op moest nog aan kwam kakken wilde die ook nog zijn rugtas mee in de studio.. Hij had rijles en daarom was die schijnbaar te laat ze hadden al naar de rijschool gebeld hoorde ik.
Ik ben wel een beetje ajloers op je haha. Ik ben echt mega grote fan van jensen, wat een prachtkerel. Maar wees maar blij dat hij je niet klein maakte, daar is die heel goed in. Ik vond het ook een geweldige actie dat Lambo alles onderpiste. Die mitchell is ook niet 100, maar zoo cool
Hoe is jensen zonder camera? Beetje normaal? Of arrogant? Wil dat eens heel graag weten van hem
Ik heb het ook gezien, ik vond het echt erg leuk om te zien! Ik dacht ook dat jensen je zou uitlachen, maar ik vond het ook wel meevallen. Goed van lambo dat hij daar heeft geplast haha, was erg grappig maar wat dom dat het publiek moest zeggen wat er op die borden staat..
Haha ja dat "goed zo" toen die stond de pissen vond ik er ook wel leuk door heen klinken.. Ik moest namelijk van me tante even zorgen dat die daar de hele boel zou onder schijten en pissen was meer als grapje bedoelt maar vond het eigenlijk wel mooi dat die het deed. En Jensen zelf vond het ook niet erg zo te zien die moest alleen heel hard lachen en riep de hele tijd: flim dat, film dat! Jensen hoeft het ook niet op te ruimen daar hebben ze genoeg mannetjes voor rond lopen.
Lambo heeft het echt super gedaan ben echt trots op hem. Ik sta er maar een beetje bij maar Lambo moet het uiteindelijk doen!
Linchen als je zo'n grote fan was had je het even eerder moeten zeggen had je wel mee gekunt. Kan je niet een keer als publiek er heen gaan? Kan je zelf even zien hoe het is en hoe het gaat. Hoe jensen verder is zonder camera weet ik niet. Alleen tijden het repeteren hebben we hem even zonder camera gezien maar daar mochten we toen eigenlijk niet naar kijken voor de rest was die gewoon net zo als op tv hoewel zijn grapjes dus al wel deels op de autocu stonden. Wel werd die even boos toen ze tijdens de fammilie de Leeuw een verkeerd filmpje lieten zien. Ik heb hem verder niet persoonlijk gesproken of gezien alleen tijdens dat de camera's draaiden. Hij kwam namelijk voor de opnames niet langs en ik weet niet of die daarna nog met het publiek heeft gepraat want wij zijn wat eerder weg gegaan omdat we nog een heel eind moesten rijden. Toch vond ik hem wel iets vriendelijker over komen dan dat je op tv ziet.
Dat het publiek moet doen wat er op de borden staat is bijna over al zo. Bij HGT stonden er ook mannetje naast het publiek die zeiden wanneer de mensen moesten klappen. Vaak wisten die mensen niet eens waarvoor ze klapte. Toch is het wel erg leuk want ze maken van het klappen enzo gewoon een spelletje en het publiek leek het echt leuk te vinden
Ja tuurlijk is Lambo een beroemdheid hahaha Zou wel leuk zijn als ik straks tussen allemaal bekende mensen ineens met een schaap uit een limo kom stappen en over een rode loper zou kunnen lopen. (denk wel dat Lambo daan een luiertje aan moet ) Ach en anders maar niet mag die lekker in de wei staan al had die daar vandaag niet zo'n zin in werd net echt gewoon door hem de wei uit gesleurt... meneer vond het hoog tijd om weer even buiten een rondje te lopen. Hij was weer helemaal gek
Jah heb het ook gezien, ook bij hollands got talent, maar wel jammer dat hij niet meer heeft kunnen laten zien, want dat beuken en dat tijgeren is echt geweldig!