Mizora schreef:Aan de lijn, met een ren, onzichtbare omheining (via halsbandjes)
Dat doe je een dier toch niet aan.. als je zo over dieren denkt dan moet je er niet aan beginnen maar een speelgoedbeestje kopen. Wat vréselijk dieronvriendelijk zeg, je neemt het beest al zijn vrijheid af. Getver wat krijg ik hier de kriebels van zeg. Brr..
Mijn buurvrouw heeft ook alle dagen de katten binnen, behalve als zij buiten is want dan gaan ze aan een lijn in de tuin (met zo'n pin in de grond). Zo nu en dan gaat het lijntje eraf en dan zijn ze binnen no time over de schutting en zitten ze aan onze kant; die beesten vinden het verschrikkelijk en iedere kans om te ontsnappen wordt meteen aangegrepen. Ze hebben echt geen leven op die manier.
Het spijt me vreselijk hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat mensen die zó over dieren denken uberhaupt nog dieren in bezit mogen hebben. Ik heb hier maar 1 woord voor en dat is zielig.
Maar goed, weer ontopic; wat vreselijk zeg, hoe haalt diegene het in zijn hoofd. Wat moet dat arme ding een pijn hebben gehad..