Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charaz schreef:1800,- voor een maltheser dream on... zolang je er geen papieren bij hebt kan iedereen wel roepen dat ie een rashond heeft.
Ik ben blij dat TS weet dat het niet slim is om een hondje te kopen bij een broodfokker/dierenwinkel en ik hoop dat haar pup er helemaal bovenop komt.
Candy_x3 schreef:de andere hebben de stamboom wel, wij HADDEN die! maar tijdens de verhuis een hoop papieren kwijt geraakt en jah 1800 € voor een malthezer, ouders zijn belgische kampioenen en vader was 3e op europees.. dus die zijn gewoonweg duur.. heb je altijd als de ouders kampioen van iets zijn hé..
@ mensen die denken dat het om 1800 bf- gaat.. nee, het gaat omgerekend om ongeveer een 1800 €.. en zoals ik hier boven heb vermeld .. met papieren! (niet meer in bezit wegens verloren tijdens verhuis) ouders zijn kampioenen schoonheid hé, en dus ook echt wel raszuiver..
Candy_x3 schreef:zijn ook geen fokkers hé, zijn gewoon eigenaars van twee rashonden, en die hadden een klein ongelukje, dus hadden ze pups, en omdat mijn ouders hen ontzettend goed kennen, heb ik voor kerstmis bijna 12n jaar geleden een hondje gekregen.. maar is dus zeker geen hondje van broodfokkers.. kan moeilijk met 2 belgische kampioenen, en wij hebben de stamboom niet omdat we die niet wilde, ik wilde gewoon een hondje , en dat heb ik dan ook gekregen, en wij hebben er niet voor moeten betalen, was een cadeautje voor mij, en het is een rashond, en dus normaal zeker niet goedkoop, andere mensen hebben er zo'n 1800 € voor betaalt, dus lijkt me niet echt goedkoop,
.. maar ja, denk jij maar verder dat ie van broodfokkers komt, maar jah, tis een rashond pup van twee belgische kampioenen
Udella schreef:Hoe gaat het nu met het hondje?
Candy_x3 schreef:Charaz schreef:1800,- voor een maltheser dream on... zolang je er geen papieren bij hebt kan iedereen wel roepen dat ie een rashond heeft.
Ik ben blij dat TS weet dat het niet slim is om een hondje te kopen bij een broodfokker/dierenwinkel en ik hoop dat haar pup er helemaal bovenop komt.
de andere hebben de stamboom wel, wij HADDEN die! maar tijdens de verhuis een hoop papieren kwijt geraakt en jah 1800 € voor een malthezer, ouders zijn belgische kampioenen en vader was 3e op europees.. dus die zijn gewoonweg duur.. heb je altijd als de ouders kampioen van iets zijn hé..
@ mensen die denken dat het om 1800 bf- gaat.. nee, het gaat omgerekend om ongeveer een 1800 €.. en zoals ik hier boven heb vermeld .. met papieren! (niet meer in bezit wegens verloren tijdens verhuis) ouders zijn kampioenen schoonheid hé, en dus ook echt wel raszuiver..
Candy_x3 schreef:Charaz schreef:1800,- voor een maltheser dream on... zolang je er geen papieren bij hebt kan iedereen wel roepen dat ie een rashond heeft.
de andere hebben de stamboom wel, wij HADDEN die! maar tijdens de verhuis een hoop papieren kwijt geraakt en jah 1800 € voor een malthezer, ouders zijn belgische kampioenen en vader was 3e op europees.. dus die zijn gewoonweg duur.. heb je altijd als de ouders kampioen van iets zijn hé..
sevke schreef:Ziezo, hopelijk is de slechte naam van de Belgen weer eventjes opgekuist