Austria als je het dan zo "spannend" vind om mij na te pluizen vertel dan ook alles

kijk eens naar het verloop van dit topic waar dit uit komt, moet ik je dat nog uitleggen,
dat was een compleet andere situatie die lijnrecht tov deze discussie staat.
En mij het je nooit horen zeggen dat ik ontken dat de asiels niet overvol zitten,
integendeel

en als je dit kan voorkomen heb ik dat nooit ontkent.
Wel goed lezen hoor
Austria schreef:Jou uitspraken bezorgen mij pijnlijke spieren van het lachen.
Wist niet dat je zo onder de indruk was
Austria schreef:Wanneer heb je dan de kittens op deze foto gefokt?
was ongeveer ff denken....toen ze 3 jaar was, ze is nu 13 jaar dus 10 jaar geleden
waren 6 kittens (Slip) hoezo?
Austria schreef:De foto's uit je profiel waren genoeg, hierop is duidelijk geen traditioneel gefokte Pers te zien.
Lézen is ook een vak, nu maak je
weer een vergissing, Shelley is no way een speciaal gefokte pers, ze komt uit een slipnestje

kruizing tussen een shaded silver en nog iets wat op straat rondhobbelde, heb dit ook al meerdere malen aangegeven ik ben gestopt met zuivere rassen al járen
Of moet ik nu mn zakdoekjes gaan pakken.
Wuis schreef:Maar ik had het ook over de eerste twee entingen chiqa. Niet over de entingen in de jaren daarna.
Okay Wuis dat heb ik ook wel juist begrepen, alleen als ik een kat uit een asiel haal weet ik toch niet of hij elk jaar z'n enting heb gekregen, dat wil ik dus namelijk niet om de genoemde redenen.....
maar dat is dus strikt een persoonlijke keus

Ik ben overigens benieuwd hoe het met de kittens van TS gaan