Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MissJeanny schreef:@Mistic:
Zeg eerlijk zou jij dat doen?
Jij bent ook eerst overtuigd hoor. Of jij weet niet beter en houd dus automatisch deze waarheid aan, nou dat doe ik dus ook. Daar is iets meer voor nodig om maar gelijk drastisch anders te voeren.
MissJeanny schreef:Bij paarden is het niet anders trouwens, aan gras en hooi hebben ze inprincipe genoeg. Daar zit alles in. Omdat paarden werken geven we ze bix ook nog logisch.
Maar dan, loop een ruitersportzaak in en het stikt van de potjes met poedertjes, zalfjes dingetjes bla blatjes voor extra dit, en extra dat.
IMO is dat nergens voor nodig, in bix, hooi, gras zit alles wat ze nodig hebben. Ze hebben al dat extra niet nodig.
Als mensen dat toch willen voeren moeten ze zelf weten, het is in de handel er is nog niet gebleken dat het schadelijk is ( voor zover ik weet).
cremellogek schreef:Ik heb ook problemen gehad met mijn teefje die niet goed wilde eten en maar dunner werd. Uit wanhoop ben ik toen maar vers vlees gaan koken voor haar (en ook maar voor m'n andere hond, hoewel hij helemaal niet moeilijk is). Sindsdien eet ze super, en ze ziet er hardstikke goed uit. Ze blijft een slanke den, maar je ziet iig geen ribbetjes of heupbotjes meer.