Hier gebeurt eigenlijk weinig van dit soort leuks
De ene (bijna 3 jaar) is een chronische bangebroek, het enige 'dwangmatige' gedrag dat zij vertoont is na het poepen vijf keer de kamer in rennen en weer terug naar de bak om A. haar poepje nóg beter te begraven en B. haar ene voorpootje aan het behang af te vegen
Onze nieuwe poes (net drie weken geleden uit het asiel opgehaald, 8 jaar oud) slaapt 's nachts beneden, maar komt onmiddellijk luid mauwend naar boven, zodra ze de slaapkamerdeur/badkamerdeur hoort
Ze hoeft dan niet eens zo nodig geaaid te worden of zo, maar komt gewoon even begroeten
leuke verhalen hier

. Krant valt bij mij ook niet te lezen, daar moet de kat languit op liggen als ik aan het lezen ben, en ook nog mijn plekje inpikken op de bank, zodra ik opsta is mijn plekje weer bezet
want die muisjes moeten eruit!
Als ze niet meer fladderen zijn ze niet meer leuk, gelukkig maakte ze er verder geen smeerzooi van. Die zwaargewonde kon ik nog vangen, maar die sprong buiten uit m'n handen en is weggehuppeld. Denk niet dat ie het gehaald heeft. Er zat echt veel bloed aan m'n hand, en dat voor zo'n klein vogeltje
Met zo'n keuken vraag je er ook om natuurlijk
)