Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
daniella74 schreef:Iedere kat is in principe schadelijk voor een andere kat. De lieve geholpen kater van de buren kan ook in theorie bij jouw poezen komen als hij doorbreekt ende tuindeur bereikt of als jouw poes ontsnapt als jij een zware boodschappentas naar binnensjouwt, en wie weet wat dat beest allemaal onder de leden heeft.
daniella74 schreef:Dat doen de buren ook met hun kinderen zodat ik niet fatsoenlijk buiten een boek kan lezen en mijn prachtige tuinplanten platgewalst worden en pa pislink verhaal komt halen als ik ze uit MIJN tuin stuur dus dan mogen mij katten ook buitenlopen.
Ik denk dat de enige oplossing is alle katten van Walcheren doodschieten, dan heeft TS nooit meer last van andere katten.
IKbenEllen schreef:daniella74 schreef:Dat doen de buren ook met hun kinderen zodat ik niet fatsoenlijk buiten een boek kan lezen en mijn prachtige tuinplanten platgewalst worden en pa pislink verhaal komt halen als ik ze uit MIJN tuin stuur dus dan mogen mij katten ook buitenlopen.
Ik denk dat de enige oplossing is alle katten van Walcheren doodschieten, dan heeft TS nooit meer last van andere katten.
De buren doen dit, DUS ik doe dat![]()
Zo los je problemen dus op.
Gelukkig denkt niet heel NL zo over problemen, zou een zootje worden.
ziggy_janet schreef:Maar een gecastereerde kater of poes, veroorzaakt veel minder problemen dan een ongecastreerde
daniella74 schreef:Je trekt nu dingen uit zijn verband
Blue_Eyes schreef:daniella74 schreef:Iedere kat is in principe schadelijk voor een andere kat. De lieve geholpen kater van de buren kan ook in theorie bij jouw poezen komen als hij doorbreekt ende tuindeur bereikt of als jouw poes ontsnapt als jij een zware boodschappentas naar binnensjouwt, en wie weet wat dat beest allemaal onder de leden heeft.
De kans dat hij de poes bevrucht met alle complicaties vandien lijkt me een stuk kleiner...
IKbenEllen schreef:daniella74 schreef:Je trekt nu dingen uit zijn verband
Vind ik niet, jij vindt dat jouw katten los in de buren z'n tuin mogen omdat die kinderen herrie maken / in jouw tuin komen. Toch?
daniella74 schreef:Blue_Eyes schreef:De kans dat hij de poes bevrucht met alle complicaties vandien lijkt me een stuk kleiner...
Dat wel maar hij kan wel voor de poes gevaarlijke ziektes bij zich dragen. Zo gezien zijn alle andere katten gevaarlijk en loopt de ts altijd risico, dat is meer mijn punt.
mhollander schreef:Ik ga me Kater niet voor anderen laten helpen. ZOu ik ook zijn maar je kunt de natuur van de kat niet tegen houden.
Blue_Eyes schreef:Ik vond trouwens die oplossing met die draaiende PVC-pijpen waar de kat niet op kan blijven staan wel een heel goede oplossing! Je hebt natuurlijk alleen de kans dat hij er aan de goeie kant af valt en zo alsnog in je tuin ligt.
Edit: typo
mhollander schreef:ik heb ook 2 poezen waarvan een gesteriliseerd en de andere niet en 1 volle kater. Ik ga me Kater niet voor anderen laten helpen. Vind het heel rot voor TS en snap dat ze hier niet blij mee is. ZOu ik ook zijn maar je kunt de natuur van de kat niet tegen houden. Blijkbaar was je tuin niet goed genoeg afgezet. Mijn poes zal ook vast dit jaar weer jonkies krijgen. Maar dat is dan ook mijn eigen schuld dan moet ik haar maar laten helpen of de pil gaan geven. Vind niet dat je de eigenaar van de kater tot verantwoording kan roepen. Denk ook niet dat hij mee eens zal zijn om de kat te laten helpen of aan de kosten van de dierenarts. Vind het echt rot voor je maar denk dat je weinig kans maakt.
oja en ook geholpen katers kunnen gaan sproeien hoor. Kennis van mij heeft er een die doet het en jammerd ook gewoon zodra er een krolse kat in de buurt is.
nickyu schreef:mhollander schreef:ik heb ook 2 poezen waarvan een gesteriliseerd en de andere niet en 1 volle kater. Ik ga me Kater niet voor anderen laten helpen. Vind het heel rot voor TS en snap dat ze hier niet blij mee is. ZOu ik ook zijn maar je kunt de natuur van de kat niet tegen houden. Blijkbaar was je tuin niet goed genoeg afgezet. Mijn poes zal ook vast dit jaar weer jonkies krijgen. Maar dat is dan ook mijn eigen schuld dan moet ik haar maar laten helpen of de pil gaan geven. Vind niet dat je de eigenaar van de kater tot verantwoording kan roepen. Denk ook niet dat hij mee eens zal zijn om de kat te laten helpen of aan de kosten van de dierenarts. Vind het echt rot voor je maar denk dat je weinig kans maakt.
oja en ook geholpen katers kunnen gaan sproeien hoor. Kennis van mij heeft er een die doet het en jammerd ook gewoon zodra er een krolse kat in de buurt is.
(op tijd) geholpen beesten gaan in de regel niet meer sproeien of hele nachten onder je raam staan janken
verder vind ik het rond uit asociaal dat jij het niet erg vind
dat JOUW ongeholpen kater dan dus jonge poesjes bevrucht
of geholpen poezen verkracht met alle gezondheids risico's van dien
wij hebben onze poezen laten helpen als deze dadelijk aids hebben
door zo'n aso die wel een lieve kater wil maar er geen zorg voor wil dragen dat
andere daar zo in mogelijk last van hebben
daniella74 schreef:Je zegt in je vorige post dat ik een aso ben, dat vind ik rdelijk dingen uit zijn verband rukken.
daniella74 schreef:Geholpen katers en poezen kunnen kattenaids krijgen van een geholpen soortgenoot.
IKbenEllen schreef:daniella74 schreef:Dat doen de buren ook met hun kinderen zodat ik niet fatsoenlijk buiten een boek kan lezen en mijn prachtige tuinplanten platgewalst worden en pa pislink verhaal komt halen als ik ze uit MIJN tuin stuur dus dan mogen mij katten ook buitenlopen.
De buren doen dit, DUS ik doe dat![]()
Zo los je problemen dus op.
Gelukkig denkt niet heel NL zo over problemen, zou een zootje worden.