Midasje schreef:Beaux schreef:Ook ik heb katten en ik wil pertinent niet dat een ander daar last van heeft. Ook wil ik niet dat ze bij ons op de dijk platgereden worden. Dus hebben die van mij een gedeelte van de tuin wat afgezet is met gaas en waar ze via een luik in de keukendeur zelf in en uit kunnen. Ideale situatie, mijn katten veroorzaken geen overlast en worden niet doodgereden. 1 van mijn buren vind dat mijn katten zo geen kattenleven hebben. Ik vind dat niet, mijn oudste kat was een uitermate zielige asielkat die daar al een jaar zat en voor zijn asieltijd op een flat bivakkeerde, deze kat is dolgelukkig met zijn eigen stukje buiten( het is ongeveer 6x6meter). Mijn andere kat hebben we als poesje van 5 weken oud langs de weg gevonden. ook deze weet niet beter. Ik kan wel bewgrijpen dat het moeilijk wordt om een kat die de vrijheid al gehad heeft dit af tenemen.
Ik vind dat je verantwoordelijk bent voor je eigen dieren, hoe dan ook. Ik zou het ook niet fijn vinden als mijn tuin volgescheten werd!! Bij mijn schoonouders in de woonwijk lopen er gemiddeld 20 katten rond in de achtertuintjes! Dat is toch ook niet normaal.
Je buurman had wat aardiger kunnen reageren, dat ben ik met je eens. Maar heis jouw probleem en jij moet het oplossen.
En Midasje, misschien kan het wat rustiger? Het is geen gezeik, het is gewoon een volwassen discussie, tenminste...voor de meesten dan.
Op deze reactie heb ik getemd Midasje, je Boktnaam is erg leuk (naam van 1 van mijn katten) maar je reacties zijn niet best.