Foto!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
annepaardoes schreef:
Silence schreef:Ik vind het echt pure onzin, om dieren kleertjes aan te geven.
Ze hebben niet voor niks een vacht waar ze zelf hun temperatuur mee kunnen regelen.
Met kleertjes gooi je heel die regeling in de war.
Tamara_H schreef:Inderdaad het zijn geen barbiepoppen.
Ik vind dat een hond pas een jasje/dekentje om moet krijgen als hij het echt maar dan ook echt koud heeft en het zelf niet meer warm kan krijgen.
Bij ons op stal lopen alle jackrussels met een reflectie deken maar die houd hun niet warm! en dat vind ik dat wel weer kunnen. straks zie je de hond niet en rij je eroverheen in het donker
HannahFrouk schreef:Silence schreef:Ik vind het echt pure onzin, om dieren kleertjes aan te geven.
Ze hebben niet voor niks een vacht waar ze zelf hun temperatuur mee kunnen regelen.
Met kleertjes gooi je heel die regeling in de war.
Ik stel voor dat jij ook elke dag in je blootje gaat lopen.
Vooral ´s winters geen jas aantrekken dan hoor!!!
![]()
![]()
![]()
(en nu niet zeggen, ja maar mensen hebben helemaal geen haar meer ... dat geldt dus ook voor die hondjes, men heeft die met een DUNNERE vacht gefokt. Dat is nou juist het probleem!)
_Future_ schreef:Waarom wordt alles toch op de mens vergelijkt? Honden en mensen, ja, echte vele gelijkenissen hoor..
Mensen en honden zijn totaal anders, of ben ik nu gek?
Somebitch schreef:_Future_ schreef:Waarom wordt alles toch op de mens vergelijkt? Honden en mensen, ja, echte vele gelijkenissen hoor..
Mensen en honden zijn totaal anders, of ben ik nu gek?
En paarden dan?
Mlies schreef:Nee, een hond heeft haar. En hoeft ook niet in een tas, want hij heeft ook poten.
Vind dat dus echt grootse onzin.
[Overigens vind ik dat ook van veel paarden met dekens]
Maanling schreef:annepaardoes schreef:
Oja, laten we daarin verder gaan. Dan komt er een slotje wegens 'oud topic'.
Somebitch schreef:Tamara_H schreef:Inderdaad het zijn geen barbiepoppen.
Ik vind dat een hond pas een jasje/dekentje om moet krijgen als hij het echt maar dan ook echt koud heeft en het zelf niet meer warm kan krijgen.
Bij ons op stal lopen alle jackrussels met een reflectie deken maar die houd hun niet warm! en dat vind ik dat wel weer kunnen. straks zie je de hond niet en rij je eroverheen in het donker
Dus jou paard is ook een barabiepop.![]()
Die doe je ook een deken op.Maar dat is allemaal heel normaal.