Grappige foto's van Baco chihuahua x dwergpincher

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie

Re: Grappige foto's van Baco chihuahua x dwergpincher

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 23:04

hyawatta schreef:
ik vind die jasjes ook onzin , maar ieder zijn eigen mening.
honden in het wild en andere dieren krijgen toch ook niks extra's als het regent of sneeuwt of vriest of iets? dan moeten ze toch ook zelf een warm plekje zoeken, het kan vaak zo erg zijn dat die dieren dan verwend worden en altijd zitten te rillen als ze buiten komen.
was vroeger niet en nu ook niet.
maar dat is mijn mening.

zullen we de huishonden dan ook maar zo gaan voeren zoals ze in het wild eten en maar buiten houden/

dat het niet natuurlijk is dat klopt, maar alles wat we tegenwoordig doen is niet natuurlijk...

hyawatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 23:12

ja zo zou je het haast kunnen doen, en veel dingen zijn zeker niet natuurlijk, maar IK vind kleding voor honden te ver gaan.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 23:15

Kleding voor een hond voor de leuk, ja dat vind ik ook niet kunnen...

Maar om mijn pup rillend buiten te laten lopen, nouja lopen.... ze rende gelijk terug naar de voordeur en was echt niet vooruit te krijgen.. om dit te doen alleen omdat een jasje niet natuurlijk is... terwijl ze met jasje een hoop plezier heeft buiten...
dan vind ik het errug jammer dat mensen zo reageren.

Als ze zo rillerig is krijg ik reacties op straat van waarom ik buiten ben met dat arme ding, ze heeft het hartstikke koud, ga snel naar binnen etc etc.. als ze een jasje aan heeft krijg ik reacties dat dat toch niet natuurlijk is etc.... tja wanneer is het dan goed?

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 23:17

mensen 'maken' hun hond rillerig door de hond kleding aan te doen die de hond totaal NIET nodig heeft..

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 23:18

Ik vind eigenlijk dat er maar even een apart topic gemaakt moet worden om te discussieren over het wel of niet van hondenkleertjes, maar niet in het topic van iemand die gewoon leuke foto's wilde laten zien...

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 23:19

Sjonge jonge, lekker zielig gedoe zeg.. Je hebt een heel leuk hondje! en zolang je je hond lekker hond laat zijn, mag hij best af en toe een jasje aan hoor Knipoog

Kijk naar dekens bij paarden, beschermers, zadels etc.... hoort ook niet in de natuur dacht ik zo..

Ik heb een stafford die ook heel dun behaard is, en ja ook zij krijgt bij extreme teperaturen en fleece om! wat erg he?????
Maar ze vind het heerlijk! en daar gaat het om Knipoog

Geniet lekker van die kleine kruimel van je!

hyawatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 23:22

LimaGentle schreef:
mensen 'maken' hun hond rillerig door de hond kleding aan te doen die de hond totaal NIET nodig heeft..

Totaal mee eens

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 23:23

hyawatta schreef:
LimaGentle schreef:

Totaal mee eens

En de deken bij je paard in je profiel dan? Slapen

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 23:27

Wesseltje schreef:
En de deken bij je paard in je profiel dan? Slapen

Paarden die in de sport zitten worden vaak geschoren omdat ze zweten via hun huid en daardoor een natte vacht krijgen.

Honden weten via hun voetzooltjes en tong en kunnen vwb dekengebruik dus niet met honden vergeleken worden.

Ik blijf me afvragen hoe al die mensen het gered hebben met hun honden zonder dekens. Tot drie jaar terug zag je zelden een hond met een dekentje (en die was dan stokoud of ziek) en al helemaal niet met kleertjes.

Probeer alsjeblieft niet te verkondigen dat het niets met de rage te maken heeft en dat honden het perse nodig hebben. Zeg dan dat je het gewoon leuk vindt om je hond aan te kleden, klaar.

hyawatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 23:31

[/quote]
Totaal mee eens[/quote]

En de deken bij je paard in je profiel dan? Slapen[/quote]

dat is en zijn mijn verzorgparden geweest dus daar had ik niks over te zeggen en net wat er al gezegd wordt paarden zweten snel en zijn moeilijk droog te krijgen en dat hadden deze paarden ook.

en zoals die shet in mijn profiel staat toch ook in de sneeuw zonder deken op en die hoefde ook niet altijd niks te doen hoor.

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 23:32

Ja er zullen heel wat mensen hun honden aankleden omdat het een rage is, maar er zijn ook honden waarbij het weldegelijk een verademing is om een dekje op te krijgen.
En scheren van een paard? nee dat is lekker paards Knipoog
Mijn hond krijgt bij extreme temperaturen een dek op (en niet omdat ik het zo mooi vind hoor!), ze vind het heerlijk! en wat een ander daarvan vind, zou me worst wezen Knipoog

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 23:38

door het vertroetelen van je hond met kleertjes die hij niet nodig heeft, maak je van je hond een mietje.. zo kan het dier ook geen afweersysteem opbouwen en is dus sneller vatbaarder voor ziektes oid

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 23:42

Dat mag jij vinden.. en mijn hond een mietje, niet ergens over oordelen wat je niet kent.
ik denk er anders over, en ga er al helemaal niet over in discussie, je mening moet je niet zo opdringen..

En daar laat ik het bij.

hyawatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 23:44

LimaGentle schreef:
zo kan het dier ook geen afweersysteem opbouwen en is dus sneller vatbaarder voor ziektes oid

daar ben ik het ook mee eens.
paarden scheer je ook voor hun gezondheid, als ze erg hebben gezweet door het rijden en dan de deken daarna meteen opkrijgen worden ze toch ook ziek doordat het vocht in de deken trekt en met een natte deken op blijft staan. dus dat is om ervoor te zorgen dat het paard snel droogd en zo snel de deken weer op kan en niet ziek kan worden!!!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 23:45

Wesseltje schreef:
Dat mag jij vinden.. en mijn hond een mietje, niet ergens over oordelen wat je niet kent.
ik denk er anders over, en ga er al helemaal niet over in discussie, je mening moet je niet zo opdringen..

En daar laat ik het bij.

prima.. daag Doei, doei

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 23:51

hyawatta schreef:
LimaGentle schreef:
zo kan het dier ook geen afweersysteem opbouwen en is dus sneller vatbaarder voor ziektes oid

paarden scheer je ook voor hun gezondheid, als ze erg hebben gezweet door het rijden en dan de deken daarna meteen opkrijgen worden ze toch ook ziek doordat het vocht in de deken trekt en met een natte deken op blijft staan. dus dat is om ervoor te zorgen dat het paard snel droogd en zo snel de deken weer op kan en niet ziek kan worden!!!

En waarom zweet het paard dan????? omdat je je paard aan het werk hebt gezet, ook al zoiets lekker paards Knipoog
Net zoals een hond tegenwoordig ook in huis zit met gemiddeld temperaturen van 20 gr of hoger..
Denk je werkelijk dat ik voor de lol mijn hond een dek op zou doen? niet dus alleen als ik zie dat zij het nodig heeft, en als ik zie dat zij zich veel beter voelt dan zal het me worst wezen hoe iemand er tegenaan kijkt..

Ik vind het trouwens wel sneu voor de TS dat mensen hier hun mening aan het opdringen zijn, terwijl ze gewoon wat foto's van haar hondje wil plaatsen.
Daarom zal ik hier ook niet meer reageren, aangezien ik er zo aan mee doe.

Dus daag Vork

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 23:56

hoe kom je er nou in vredesnaam bij dat iedereen hun mening opdringt.. ?? Clown
dus als je het niet met ons eens bent dringen wij je een mening op? kom op zeg.. beetje onzin niet? als dat zo is doe jij daar net zo hard aan mee

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 23:59

LimaGentle schreef:
hoe kom je er nou in vredesnaam bij dat iedereen hun mening opdringt.. ?? Clown
dus als je het niet met ons eens bent dringen wij je een mening op? kom op zeg.. beetje onzin niet? als dat zo is doe jij daar net zo hard aan mee

Daar doe ik niet aan mee, voelde me aangesproken door oa jou berichten, hoe vaak ga je in iemand haar topic lopen posten met uiteindelijk je zelfde punt.. beetje jammer.. maar zoals ik al zei, laat het lekker hierbij, en als je graag het laatste woord hebt, be my gast Clown

Joepju

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 23:59

LimaGentle schreef:

Goh; zit even dit topic een beetje door te lezen.
@limagentle; je komt een beetje gefrustreert over...en dat alleen maar omdat je je gelijk zonodig wilt halen?
Laat die mensen toch lekker met die kleertjes prutsen als ze dat leuk vinden....druktemaker... Hyper!
Die avater past trouwens erg goed bij je...WHahahaha... Haha!

hyawatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 00:01

Wesseltje schreef:
LimaGentle schreef:

En waarom zweet het paard dan????? omdat je je paard aan het werk hebt gezet, ook al zoiets lekker paards Knipoog
Net zoals een hond tegenwoordig ook in huis zit met gemiddeld temperaturen van 20 gr of hoger..
Denk je werkelijk dat ik voor de lol mijn hond een dek op zou doen? niet dus alleen als ik zie dat zij het nodig heeft, en als ik zie dat zij zich veel beter voelt dan zal het me worst wezen hoe iemand er tegenaan kijkt..

Ik vind het trouwens wel sneu voor de TS dat mensen hier hun mening aan het opdringen zijn, terwijl ze gewoon wat foto's van haar hondje wil plaatsen.
Daarom zal ik hier ook niet meer reageren, aangezien ik er zo aan mee doe.

Dus daag Vork[/quote]

jij zet toch ook paard aan het werk dus je bent zelf ook niet paards bezig.

TS als jij vind dat je dat moet doen bij je hondje moet het doen, dat is jouw keuze en mijn mening is ik zou het niet doen.
maar het is ook maar goed dat meningen/smaken verschillen anders was alles hetzelfde geweest

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 00:01

Joepju schreef:
LimaGentle schreef:

Goh; zit even dit topic een beetje door te lezen.
@limagentle; je komt een beetje gefrustreert over...en dat alleen maar omdat je je gelijk zonodig wilt halen?
Laat die mensen toch lekker met die kleertjes prutsen als ze dat leuk vinden....druktemaker... Hyper!
Die avater past trouwens erg goed bij je...WHahahaha... Haha!

ik wil me gelijk niet.. ik heb gelijk.. das heel wat anders Tong uitsteken Koe

Joepju

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 00:06

LimaGentle schreef:

WHAHAHAHA...begint ze weer...je blijft er echt inhangen....niet gezond hoor... ROFL

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 00:07

Wees dan maar blij met je gelijk hoor Vork

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 00:07

Joepju schreef:
LimaGentle schreef:

WHAHAHAHA...begint ze weer...je blijft er echt inhangen....niet gezond hoor... ROFL

dat jij der nog op ingaat zegt mij ook wel weer genoeg Tong uitsteken ROFL

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 00:08

we zijn weer lekker bezig zeg pfff Vork gezellig zo'n wellis nietis spelletje
maare het jasje verder daargelaten (vind ik ook not done het is een hond) Nagelbijten / Gniffelen mijn paard heeft nooit een deken op laat staan me hond Cool maar goed ieder zijn ding Pling
maar om even terug te komen op de foto's hij heeft wel en schattig koppie Knipoog
leuk hondje Haha!