Zie je je zelf al lopen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sonja_vR

Re: Zie je je zelf al lopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 18:50

mmmm, disney... Rolleyes

honden hebben vier poten, daar kunnen ze prima mee lopen (wat, met drie redden ze het meestal ook nog prima Clown )
kunnen of willen ze niet meer lopen ...lijkt me dat meer een hint dat er iets anders staat te gebeuren dan dat je het beest in een buggy moet gaan hijsen

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-08 19:47

tantjeuh schreef:
Bij nader inzien mag mijn hond wel bijten... Naar vieze, stoute mannen die mij lastigvallen (of eenderd wie die écht vervelend doet tegen mij) Clown. Als ze op een 'veilige' afstand blijven (maar wel vervelend doen) mag hij grommen. Als de vieze, stoute man mij vastneemt/slaat, dat mag hondlief gerust bijten.

En vreemd maar waar, mijn hond die anders Ooh zo onderdanig is en onder tafel kruipt als je te hard roept, doet dit perfect Haha!

Maargoed, dit gaat offtopic Bloos

Precies! Mijn oude hond deed precies hetzelfde.
Mijn pup is nog in de naïeve alles is leuk fase Knipoog

Ik had niet verwacht dat een plaatje wat ik voor de 'grap' plaatste, zo'n dicussie zou losmaken.
Maar ben blij dat ik niet de enige ben die mijn hond als hond opvoedt.

Manna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 19:50

Wij hebben ook zo iets Bloos
Onze hond is namelijk al 13 en kan niet meer zo ver lopen, dus als ze even haar behoefte heeft gedaan doen we haar in de buggy en ze vind dat wel heel leuk Knipoog

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 19:51

Een hond van mij had een keer een ontsteking waardoor hij tijdelijk verlamd was, ik heb hem toen in een poppen wagen gelegd.Ging erg goed en was een leuk gezicht.