Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xdenisex schreef:Hoe bedoel je noodgevalletje? nou maak je me nieuwsgierig...
brittje88 schreef:ach voor die kleine mormels heb je alles over. Of ze nou van jou zijn of niet!
maar over 2 weken nog een nest, dat gaat zeker druk worden! Ze zien er in ieder geval prachtig uit en succes alvast over 2 weken!
fanny_loverr schreef:vind bengaalse katten echt zo prachtig!
maar zijn ze niet moeilijk te houden?
aangezien ze wilder zijn dan huiskatten...
Maar leuk hoor zo'n nestje, en appart die kleurenvariatie onderling
MamaMiesje schreef:Ik moet ook zeggen dat ik haar niks drukker vind dan mn andere ADHD'ertjeVolgens mij was Koshka zelfs véél drukker toen hij kitten was; die rende echt 12 uur per dag heen en weer...
Leonoor schreef:Zijn toch ook een beetje 'mijn' kittens, aangezien ze Mojo als papa hebben en Naomi van mij geweest is. En dan heb je het er zeker voor over.
Komt goed hoor, over 2 weken, heb lekker vakantie!
MamaMiesje schreef:Oh vandaar dat ze zo sullig uit dr ogen kijkt en steeds van de traptreedjes in de woonkamer kukelt...
edit:
Ehh...correctie...ik geloof dat de Ritalin uitgewerkt is...
brittje88 schreef:Leonoor schreef:Zijn toch ook een beetje 'mijn' kittens, aangezien ze Mojo als papa hebben en Naomi van mij geweest is. En dan heb je het er zeker voor over.
Komt goed hoor, over 2 weken, heb lekker vakantie!
het zal ongetwijfeld voelen als je eigen kittens, vooral omdat je ze ook geboren hebt zien worden, denk ik?
Heb je geluk mee met je vakantie! Speciaal aangevraagd voor de geboorte?
Ga over een tijdje op mezelf wonen, met hopelijk een leuk tuintje. Ben van plan dan een 2e bengaal te nemen en als ik die van jou zo zie, ga ik echt eerst ff bij jou kijken of je dan niet een nestje heb
Leonoor schreef:Ja idd aangevraagd ivm het nest, heerlijk om dan niet te hoeven stressen met werk. En als ik geen nest heb, weet ik altijd een goed adres he