Daarbij zijn vleermuizen ook nog eens beschermd, zou uitkijken met dit op internet plaatsen... je hebt zo een boete aan je broek hangen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WildWings schreef:"Marc sloeg hem met de handdoek knock-out"
cissy schreef:heel simpel omdat het raskatten zijn en ze niet los naar buiten mogen omdat ze anders platgereden worden en midden in de nacht ga ik ze niet in de buitenren zetten
Ilzjuh schreef:WildWings schreef:"Marc sloeg hem met de handdoek knock-out"
En wat als ze gewoon vergeten is er "uit reflex" bij te zetten?Kom zeg. Dat kun je er zelf toch ook wel bij bedenken. Ik zou waarschijnlijk zo'n beest uit reflex ook knock-out slaan.
katiavl schreef:Ik snap mensheid echt niet bouwt huizen in het territorium van de dieren, en alles wat in de weg zit. En dat mensen het nog grappig vinden is nog erger
Cayenne schreef:Is dat trouwens niet enorm moeilijk om zo'n beestje dood te slaan?
Ik bedoel, ze zijn enorm klein en bewegelijk. Die sla je niet in een reflex dood, maar moet je wel een paar rondjes achteraan rennen lijkt mij.
WildWings schreef:Euhm, en waarom heeft iemand die net uit bed komt omdat hij midden in de nacht wakker gemaakt wordt een handdoek in zijn handenMet wat voor bedoeling had hij die handdoek dan uberhaupt vast?
kaatje77 schreef:@Caira.
Waar slaat deze reactie op?
Ik wist voordat ik het topic plaatste niet of ze beschermd waren.
Dat weet ik nu wel en ja, ik ben geen mod, dus ik kan het er ook niet afhalen.
Vind de reacties die ik hierop krijg best wel héél erg overdreven, alsof ik de koningin heb vermoord.
Tjonge, lees eerst voordat je een reactie plaatst.
Het gaat hier om Dieren in the picture, niet over het VERMOORDEN van een vleermuis.
En btw als je goed had gelezen kun je zien dat ik niet heb geslagen met een handdoek, het was mijn manneke.
En daarbij ook een schrikreactie.
Misschien hebben we wel teveel horrorfilms gekeken waarbij we de realiteit uit het oog zijn verloren.
luxx schreef:kaatje77 schreef:@Luxx. Dus je stelt dat ik het express heb gedaan?
Kom op zeg.
Verplaats je eens in mij.
Stel voor dat je om 2 uur 's nachts medicijn en in moet nemen en je doet de deur los en er vliegt wat om de oren heen.
Wat zou jij doen?
ik stel helemaal nergens dat jullie dat express hebben gedaan, en misschien is het inderdaad iets wat je moet weten, dat je ze er binnen een mum van tijd uit hebt met een raam open en het licht aan, als ze in de rondte vliegen.
maar ik vind je wél te dom om te schijten als je aangereikt krijgt hoe je het wel op moet lossen en je begint nog heel eigenwijzig over met de broodtrommel vangen.
heb net even zitten google'en en er schijnen in nederland maar twee soorten te zijn die hondsdolheid bij zich kunnen dragen, en het zal er maar net eentje zijn.
heel kort geleden is in het amc een arts aan de gevolgen van hondsdolheid overleden, ze was door een vleermuis gebeten.
WildWings schreef:Dat je uberhaupt op het idee komt een beestje dat je niets misdaan heeft knock-out te willen slaan komt er bij mij niet gauw in. Althans, in de beginpost staat toch echt "Marc sloeg hem met de handdoek knock-out", dat is heel wat anders dan als schrikreactie, vind het nogal een vreemd en veranderend verhaal... vind verhalen die in de loop van een topic veranderen altijd vreemd, overigens.
Daarbij zijn vleermuizen ook nog eens beschermd, zou uitkijken met dit op internet plaatsen... je hebt zo een boete aan je broek hangen
Cayenne schreef:Is dat trouwens niet enorm moeilijk om zo'n beestje dood te slaan?
Ik bedoel, ze zijn enorm klein en bewegelijk. Die sla je niet in een reflex dood, maar moet je wel een paar rondjes achteraan rennen lijkt mij.
kaatje77 schreef:Dank jullie wel, Ludora, Calanddra en [naam].
kaatje77 schreef:WildWings schreef:Euhm, en waarom heeft iemand die net uit bed komt omdat hij midden in de nacht wakker gemaakt wordt een handdoek in zijn handenMet wat voor bedoeling had hij die handdoek dan uberhaupt vast?
Ooit gedacht aan vleermuizen die in je haar vliegen?
Ja, we wonen hier op het platteland en hebben boerenverstand.
Een handdoek beschermd het lange haar.![]()
Nu tevreden?
kaatje77 schreef:Ooit gedacht aan vleermuizen die in je haar vliegen?
Ja, we wonen hier op het platteland en hebben boerenverstand.
Een handdoek beschermd het lange haar.![]()
Nu tevreden?
Wendy schreef:Wat een vreselijk overdreven reacties zeg.
Het lijkt me dat Kaatje nu echt wel weet dat ze dit niet weer moet doen.
Ben trouwens heel benieuwd hoe jullie zelf zouden reageren... maar dat soort dingen overkomt jullie natuurlijk niet. Want de meeste mensen die zo overdreven reageren op zogenaamd dierenleed wonen in de stad...
Schijnheilig gedrag, bah.