Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Meghann schreef:Ik vind idd het hok te klein. Ik heb zelf 2 konijnen en al een hok van 2.50 meter lang. Ik heb 2 hokken samen gevoegd vandaar.
Ik heb een vrouwtje en een mannetje, gestereliseerd en gecastreerd gaat echt goed samen, alleen vrouwtje was een ADHD konijn. Nadat ze was gestereliseerd (wat sowiezo moet wil je je konijn lang laten leven. Hebben kans op baarmoederkanker als je het niet doet) is het een schatje geworden!!!!!
Verder veel laten lopen. Ze hebben bij mij de bovenste verdieping, waar ze de hele avond mogen spelen.
Kies echt voor een maatje. Jij wilt toch ook niet 24 uur per dag alleen zitten en tegen niemand aan kunnen kletsen!!!!!
Geloof mij konijnen kunnnen niet alleen, daar worden ze ontzettend eenzaam van. Die 2 van mij liggen samen, wassen elkaar en geven kusjes. Wat wil je je konijn nog meer bieden dan!!!!
Citaat:Sorry maar ik wil wel ff realistisch blijven, en niet een hok op een kamer neerzetten en zodat ie dan hele kamer in beslag neemt
Hok die ik nu heb is meer dan groot zat voor me konijn! Ga echt geen hok kopen van wat jij dus hebt (2,50 mtr.) Dan hebben we geen eens loop ruimte meer in de kamer waar ze staat! Het moet wel een kamer blijven. En niet een gehele kamer voor een konijn!
En ookal sterriliseer je je konijn niet, er is dan ook nog kans op andere aandoeningen. Is net zoals met een mens en een paard.
En ja sorry vind je bericht aanvallend overkomen, dus daarom reageer ik een beetje gepikeerd.