benangelique schreef:op wintersport dragen de honden 'doggels' dit zijn sneeuwbrillen. zonder deze brillen zullen ze niet de eerste honden zijn die sneeuwblinheid oplopen.
jha in de sneeuw is het wel slim. heb je gelijk in
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
benangelique schreef:op wintersport dragen de honden 'doggels' dit zijn sneeuwbrillen. zonder deze brillen zullen ze niet de eerste honden zijn die sneeuwblinheid oplopen.
Zoolgangster schreef:Keurig dekje hoor. En wat anders dan schoentjes en blingbling kettingen, of supermanpakjes, wat ik overdreven en onnodig vind.
sevke schreef:Jullie zijn er allemaal tegen om een hond "aan te kleden", maar een PAARD aankleden vinden jullie wel normaal ??Als je eens ziet hoe sommige paarden er bijlopen met hun trendy dekjes en bijpassende bandages en uitrijdekentjes en bling bling frontriemen en oornetjes..en..en..vul zelf maar aan.
Iedereen probeert dan zichzelf wijs te maken : 'het is voor zijn eigen goed !', maar doe jij een verband om je benen omdat je paard dat mooi vindt ?![]()
Let op, ik spreek hier geen waardeoordeel uit, en mijn paard draagt ook wel eens een "setje", maar vinden jullie dat eigenlijk in sommige gevallen al niet net zo erg als een hond met schoenen en een hoed op ?
sevke schreef:Jullie zijn er allemaal tegen om een hond "aan te kleden", maar een PAARD aankleden vinden jullie wel normaal ??Als je eens ziet hoe sommige paarden er bijlopen met hun trendy dekjes en bijpassende bandages en uitrijdekentjes en bling bling frontriemen en oornetjes..en..en..vul zelf maar aan.
Iedereen probeert dan zichzelf wijs te maken : 'het is voor zijn eigen goed !', maar doe jij een verband om je benen omdat je paard dat mooi vindt ?![]()
Let op, ik spreek hier geen waardeoordeel uit, en mijn paard draagt ook wel eens een "setje", maar vinden jullie dat eigenlijk in sommige gevallen al niet net zo erg als een hond met schoenen en een hoed op ?
xdenisex schreef:De chihuahua pup waar ik vaak op pas droeg ook geen kleding totdat ik van de week een gebreid truitje voor hem heb gekocht omdat hij altijd zit te bibberen! Het staat hem ¨prachtig en hij heeft het lekker warm!
Marian_ schreef:xdenisex schreef:De chihuahua pup waar ik vaak op pas droeg ook geen kleding totdat ik van de week een gebreid truitje voor hem heb gekocht omdat hij altijd zit te bibberen! Het staat hem ¨prachtig en hij heeft het lekker warm!
wat ik heb gelezen is dat honden zichzelf ''warm'' bibberen en regelen daardoor hun eigen lichaamstempratuurdus truitje is eigenlijk overbodig.
verder vind ik het bij een chihuahua wel leuk staan![]()
correct me if i'm wrong