heb je wel eens iets vermoord?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tessyke

Re: heb je wel eens iets vermoord?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-07 21:42

ik ben dan toch niet de enige die het heeft voorgehad Bloos!

bedankt allemaal, het was daarstraks wel raar toen ik mijn staldeur opendeed en dat er geen harry was...

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 09:33

gillian schreef:
Ik ben een keer per ongeluk op een muis gaan staan die gif op had en dus in de stalgang rondwaggelde...
Terwijl ik dit typ, voel ik het nog kraken onder m'n schoen...walgelijk Lips are sealed

Ik had een keer een muis IN mijn schoen Bloos! Die schoenen liggen nu in de prullenbak. Huilen van het lachen Echt heel vies als je er dan op gaat staan...

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 09:36

ik niet....

mijn vader wel een keer. mijn tante had een hamster en toen mijn vader aant stofzuigen was. zoog hij de hamster op
Nagelbijten / Gniffelen

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 11:12

pansor schreef:
ik niet....

mijn vader wel een keer. mijn tante had een hamster en toen mijn vader aant stofzuigen was. zoog hij de hamster op
Nagelbijten / Gniffelen

Whaha ROFL Dat is het nog de vraag of die dood is Haha!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 13:44

Muggen en spinnen, maar verder ook niets.

tukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 13:57

Is mij ook wel eens per ongeluk overkomen hoor! (Ik had nog geen eens me rijbewijs en mocht van mij pa altijd terug rijdden van de manege savonds laat) . Mijn pa had een nieuwe mercedes ( is taxi ondernemer) en ik mocht weer terug rijden oeven voor mijn rij examen, toen liep er een haas eerst op het akker links eerst weg weg nog.

Hij ging 1 over de weg dus ik dacht oo die is al weer weg dus heb ik geen last meer van. Maar toen ik er dus aan kwam ging ie weer over de weg 2 x hobbel de bobbel en hij lag op de weg. Ik vond dat zo vreselijk, en zei tegen mijn pa: hij is toch wel dood want hij mag niet liggen te karmperen van de pijn hoor.

Mijn vader zei dan ook: ja meisje die is echt wel dood want je hebt hem volop geraakt, thuis aan gekomen zat er nog bloed op de nieuw benz van mn pa gatsie.

Dus meid als je het echt niet kon ontwijken kun je er niets aan doen, maar er zijn ook gekken die expres dieren doodrijden en dat vind ik zoooo min.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 14:20

Ik heb onteeeeeeeeelbaar veel insecten en spinnen vermoord

Haha die hamster opgezogen Nagelbijten / Gniffelen arm beestje Nagelbijten / Gniffelen

xxmichellexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 14:26

Ik heb een paar jaar terug een eend doodgereden met mijn brommer, hij vloog zo voor mijn wiel langs en kon hem niet meer ontwijken.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 14:28

Heel veel muggen/insecten e.d.
Toen ik twee was heb ik per ongeluk mijn hamster Lollie vermoord. Bloos Lollie liep los door de kamer en we kregen 'm niet meer te pakken. Uiteindelijk had ik Lollie te pakken. Ik kneep een beetje te hard, Lollie was opeens heel slap. Heel sneu, maar was me toen van geen kwaad bewust.

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 15:10

ROFL wat een verhalen hier allemaal.... bij elke doodgetrapte muis voel ik het kraken onder mn schoenen en gaan de rillingen door mn rug alsof mn lerares weer met dr nagels over het schoolbord gaat.... ik denk dat die 2 geluiden hetzelfde effect hebben Bloos

MarchaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 16:06

Op insecten na heb ik nog nooit een dier moedwillig gedood. De muizen die wij sinds kort in onze garage hebben heeft mijn vriend vergiftigd Bloos! Alhoewel ik ze zelf ook erg vervelend vind (gaten in mijn dure dekens vind ik niet echt grappig...) kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om ze te vermoorden... Bloos

k4tink4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 16:13

Misschien moet je per ongeluk(express Nagelbijten / Gniffelen ) voer knoeien, krijg je vast nog meer harry's!

Ik heb een halfjaar terug een kikker overreden met mijn fiets.
Het was al donker, licht van fiets deed het knipperend.
Ik zag hem zitten op het laatste moment, ontwijkte hem precies met mijn voorwiel.
Arme beestje nam van schrik nog een sprong, precies de verkeerde kant op onder mn achterwiel!
Man o man wat heb ik gehuild toen, bijna beschamend Vriendjes zijn?

Phant0m

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 16:27

zoals iedereen heb ik ook een x aantal insecten vermoord.
vroeger toen ik een jaar of 5 was, had ik een hobby:
namelijk mieren/lieveheersbeestjes in bad doen, gewoon gezellig met zn allen in een badje incl ikzelf.
maar alleen ben ik het enige levende wat uit het badje is gekomen.

R.I.P Harry

Only_Kiekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 16:48

Mijn moeder heeft een keer een perongeluk een egel overreden/aangereden..
We zijn meteen gestopt maar hebben de egel niet meer gezien..

Bij mijn buurmeisje is er een keer een duif tegen het raam aangevlogen.. was op slag dood en hebben ze toen begraven.!

Ik deed toen ik klein was altijd naaktslakken overrijden als ik weer kwam van de pony..
Als het dan geregent had dan stikte het van de naaktslakkenn... Arme beestjes!

horsefan08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 16:50

ehmzz... ik heb wel is een vlieg en wesp vermoord maar dat is ook wel het enige Knipoog

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 16:57

Ik heb toen ik 3 jaar was, mijn broer zijn goudvis opgepeuzeld (voor de helft, de andere helft lag nog in de kast) Haha!

Toen ik 5 jaar was kwam mijn hamster per ongeluk onder mijn hobbelpaard Tong uitsteken

Verder veel dieren doodgereden met de auto, kikkers, vogels, konijnen en 1 poes Ach gut

En natuurlijk duizenden vliegen, muggen, spinnen en andere insecten.

horsefan08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 16:58

haha hoe kom je er bij om je goudvis t eeten?? Clown

StarStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 17:00

Kleine eendjes toen ik klein was.
Waren nog eieren en die ging ik open maken, ze leefde toen ze eruit kwamen maar waren nog te jong om te overleven. Verdrietig

En bijna me kat vermoord..

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 17:06

nou de hamster was wel dood....

janne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 17:27

ik had een cavia en omdat we op vakantie gingen ging de cavia uit logeren bij mijn tante oom nichtje en neefje
nou had ik een bloempot als huisje voor de cavia.
mijn neefje heeft toen mijn cavia door het kleine gaatje in de bloempot gedrukt.
dat paste dus niet,gevolg een dooie cavia.
gelukkig hadden ze voor dat we terug gingen van vakantie een nieuwe cavia gekocht.
ik vond hem er al wel wat anders uitzien maar mijn vader moeder tante en oom verzekerde mij er van dat het gewoon snuffie de caav was.
jaren later hebben ze verteld dat er dus hee wat anders met mijn cavia was gebeurd en dat het idd een neuwe was.
nu kan ik er nog een beetje om lachen maar toen niet
arm beestje is wel zielig aan ze eind gekomen Verdrietig .
heb dus nooit meer een bloempot in een hamster konijnen of cavia kooi gezet om deze reden

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 17:36

Ik heb vorige maand mijn emoe moeten vermoorden......... We kwamen s'avonds laat thuis en ik loop naar het land om de beesten te eten te geven (2 emoes, een ezel, twee geiten, twee zwarte zwanen en een stel kippen en eenden) Komt er een emoe niet.... Ik het land in om te zoeken, zie ik hem liggen...... stond ook niet op... Pootje finaal door tweeen, stond er gewoon naast. Ik vriendlief roepen...... en ik ondertussen over zijn bolletje aaien. Vriendlief hakbijl en blok gehaald..... nekkie op het blok gelegd, en ik ondertussen lieve woordjes fluisterend over zijn koppie aaien... was binnen een tel gebeurd........ Het enige vervelende was dat een emoe net als een kip gaat sputteren, en dat is niet handig als het hoofd ernaast ligt kan ik je verzekeren...... zat helemaal onder het bloed.

Dier is de volgende dag begraven

elinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 18:25

Muggen en spinnen wel.
nog geen groootte dieren ofiets !

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 18:41

Ik heb ooit een moeder eens doodgereden. Opn onverklaarbare wijze zijn ze in de middenberm gekomen van de SNELWEG Boos! en stak over toen ik met een gangetje van zo'n 120 km p/u op de linkerbaan reed. Met die gang kon ik absoluut niet uitwijken.

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 20:13

Merilyn schreef:
Ik heb ooit een moeder eens doodgereden. Opn onverklaarbare wijze zijn ze in de middenberm gekomen van de SNELWEG Boos! en stak over toen ik met een gangetje van zo'n 120 km p/u op de linkerbaan reed. Met die gang kon ik absoluut niet uitwijken.

.. Een moeder? Nagelbijten / Gniffelen

Iets meer/betere uitleg graag..? Ik snap niet veel van je verhaal. Nagelbijten / Gniffelen

babbeloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 20:21

haha geweldig hoe sommigen hun verhaaltjes vertellen... Tong uitsteken ik was een x mijn stal aan het uitmesten en dr wandelde een muisje langs.... en mijn eerste reactie was met de vork er naar toe en ik had um nog aan mn vork geprikt ook .... moest best hard lachen maar was ook wel weer zielig