bedankt allemaal, het was daarstraks wel raar toen ik mijn staldeur opendeed en dat er geen harry was...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

gillian schreef:Ik ben een keer per ongeluk op een muis gaan staan die gif op had en dus in de stalgang rondwaggelde...
Terwijl ik dit typ, voel ik het nog kraken onder m'n schoen...walgelijk
Die schoenen liggen nu in de prullenbak.
Echt heel vies als je er dan op gaat staan...
pansor schreef:ik niet....
mijn vader wel een keer. mijn tante had een hamster en toen mijn vader aant stofzuigen was. zoog hij de hamster op
Dat is het nog de vraag of die dood is
arm beestje
Lollie liep los door de kamer en we kregen 'm niet meer te pakken. Uiteindelijk had ik Lollie te pakken. Ik kneep een beetje te hard, Lollie was opeens heel slap. Heel sneu, maar was me toen van geen kwaad bewust.
wat een verhalen hier allemaal.... bij elke doodgetrapte muis voel ik het kraken onder mn schoenen en gaan de rillingen door mn rug alsof mn lerares weer met dr nagels over het schoolbord gaat.... ik denk dat die 2 geluiden hetzelfde effect hebben
Alhoewel ik ze zelf ook erg vervelend vind (gaten in mijn dure dekens vind ik niet echt grappig...) kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om ze te vermoorden...
) voer knoeien, krijg je vast nog meer harry's!

.
en stak over toen ik met een gangetje van zo'n 120 km p/u op de linkerbaan reed. Met die gang kon ik absoluut niet uitwijken. Merilyn schreef:Ik heb ooit een moeder eens doodgereden. Opn onverklaarbare wijze zijn ze in de middenberm gekomen van de SNELWEGen stak over toen ik met een gangetje van zo'n 120 km p/u op de linkerbaan reed. Met die gang kon ik absoluut niet uitwijken.

ik was een x mijn stal aan het uitmesten en dr wandelde een muisje langs.... en mijn eerste reactie was met de vork er naar toe en ik had um nog aan mn vork geprikt ook .... moest best hard lachen maar was ook wel weer zielig