Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Soet schreef:Annemarie89 schreef:Hou alstjeblieft op met je commetaar of als je zin hebt om een hamster dood te meppen kom maar hier..
Ik ga hem nu begraven. Hij beweegt ook niet meer
Had dat liever gedaan eigenlijk. Ik ging een schop genomen hebben en het ging in 1 slag gedaan hebben. Waarom een dier zo nuteloos laten leiden? Ik snap bést dat jij dat niet kan. Maar vraag het dan aan je pa, oudere broer, of weet ik wie. Bij mij komt het ook een beetje over alsof je ermee spot, je zit te lachen op bokt terwijl je beestje is aan het dood gaan. Maar ja, het is (was) jouw beestje. Daar hoef ik mij niet mee te moeien. Alsnog, je weet mijn standpunt, en misschien kan je dit onthouden voor de volgende keer. Niet een paar dagen 'afwachten' maar direct ingrijpen al dan niet met een dierenarts.
Volgens mij is het nu al te laat (hopelijk!!) dus ik ga hier verder niet meer op in. Het enige wat ik nog kan zeggen is Sterkte
Jolliegirl schreef:loveyoutoo schreef:De oudste cavia ooit was zo'n 14 jaar oud. Dus wat jij hier beweerd lijkt me sterk![]()
Daarnaast vind ik het een beetje sneu dat je er trots op bent dat jouw cavia zo'n leeftijd heeft bereikt terwijl hij zo weinig aandacht kreeg. Je cavia heeft vast en zeker een eenzaam leven gehad
lezen is een vak
Jolliegirl schreef:Pardonwas hij zijn hele leven bij mij?
hij krege hier meer aandacht dan bij die oude vriendin van me
eenzaam leven.. ach dat zal wel niet, hij had eigen soort om zich heen, een tuin van 6 bij 11 voor zichzelf met binnenloop naar het hok naar binnen.
zjn niet veel diertjes die dat hebben. de meeste zitten in een hok van 80 bij 50 cm
Jolliegirl schreef:ze wordne gemiddeld 5-6 jaar
magda_90 schreef:Mijn hamster is vrijdag overleden. Oorzaak? vermoedelijk diaree of natstaart. Voor de zekerheid even gewacht, die avond is ze begraven.
Sterkte TS