Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Biepmiep schreef:Hoezo mag er niks gezegd worden als iemand verkeerd bezig is.
Waarom is iemand geweldig te te gierig is haar hond van anticonceptie te voorzien?
Sorry hoor, heb genoeg mensen gesproken die nare bevallingsverhalen hebben, of over honden die na een nestje er heel anders uitkwamen. Maar je mag alleen maar leuk en aardig doen?
Biepmiep schreef:Ik hou van alle (nou ja alle....)honden daar doe IK mijn best (soms) voor.
Biepmiep schreef:Ik hou van alle honden daar doe IK mijn best (soms) voor.
Biepmiep schreef:Het gaat in dit geval niet (eens) over kruisingen maar over leeftijd eerste nestje. En realiseer je maar dat DA's heel goed aan kruisingen verdienen, als je er met een rashond komt vertellen ze het precies andersom.
Vraagje; wanneer je zo begaan ben met honden dat je er eentje uit Spanje haalt, waarom fok je er dan mee? Je weet inmddels toch wel dat er veel honden al zonder baasje zijn? Daarom haalde je toch een hond in het buitenland?
Ook geen geld/moeite over voor anticonceptie dan?
sexy_back schreef:Biepmiep schreef:Ik hou van alle honden daar doe IK mijn best (soms) voor.
weet je waarom IK typische boktgevalletjes herken???
ze hebben een leeg profiel...
want ze zijn te laf om zelf kritiek te krijgen op "hun" dingen...
Biepmiep schreef:Ik hou van alle honden daar doe IK mijn best (soms) voor.
Nakisha schreef:Ehhh bokters met vollop commentaar... ikzelf en vast mensen met mij zouden het fijn vinden de afloop van dit verhaal te zien, de pups te mogen aanschouwen en te horen hoe alles verloopt. Als jullie hier deze reacties blijven geven, word het topic gesloten en zien we er niets van.
Dus... kunnen we het commentaar een beetje netjes houden? De boodschap is nu toch wel duidelijk?
TS: Ik hoop van harte dat je toch nog besluit het vervolg hier te posten, want ik ben razendbenieuwd.
Rovinia schreef:Maar de dierenarts zei: " als je hier niet vaak wilt komen moet je juist een kruising nemen en geen rashond!".