Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nadine0204 schreef:Fijn, ik denk dat ik dan maar onder water ga leven
nadine0204 schreef:Wat een krengen,
maar wat voor spinnen leven er dan onder water?
sofje schreef:nadine0204 schreef:Fijn, ik denk dat ik dan maar onder water ga leven
Hahaha. In mijn spinnenobsessie bui zat ik te googlen en de enige spin die echt kan bijten in Nederland leeft onder water
Wil je een foto(muahahaha
)
sofje schreef:nadine0204 schreef:Fijn, ik denk dat ik dan maar onder water ga leven
Hahaha. In mijn spinnenobsessie bui zat ik te googlen en de enige spin die echt kan bijten in Nederland leeft onder water
)
)
x_Mliss schreef:Bolxy schreef:Wisten jullie wel dat mensen gemiddeld 4 of 5 spinnen opeten in hun slaap tijdens hun leven?
Nooit meer met open mond slapen dus!
Fijn dat je me der aan herinnerd was het zo wel bijna vergeten jeg maar volgens mij is dat ook wel een fabbeltje als der zo n spin naar binne kruipt dat kan je nooit door slikke en daar word je echt wel wakker van denk van zo n grote.
Lepeltje21 schreef:Ik wou net zeggen, er bestaan ook waterspinnen. En nog meer verschrikkelijke beesten leven onder water
smarty schreef:Een springspin...fijn dat had ik nog net even nodig voor ik naar mijn mandje ga.... IEUW! hoera voor de stofzuiger en vooral dat je die stang kan uitschuiven (de mijne extra lang) en die lap gaat er idd ook dan in!
Nog even een lekker detail trouwens... wist je dat gemiddeld ieder mens 5(!!!!) spinnen per jaar in je slaap doorslikt? Geen gein, blijkt echt zo te zijn! Oh en trouwens met veel lef kan ik ooit op een kleiner formaat springen, een half uur trappen en dan mijn voet een half uur op spin laten staan.... bang dat ie alsnog wegsprint! Altijd richting mij, laatst kwam er een voor mijn tv voorbij hollen met een noodvaart, wat kunnen die krengen hollen zeg! BAH, krijg kriebels!
nadine0204 schreef:Lepeltje21 schreef:Ik wou net zeggen, er bestaan ook waterspinnen. En nog meer verschrikkelijke beesten leven onder water
Op naar de maan..
KsVrPy schreef:Lepeltje21 schreef:Ik wou net zeggen, er bestaan ook waterspinnen. En nog meer verschrikkelijke beesten leven onder water
Daar leven maanspinnen.![]()
sofje schreef:Hier in een linkje (vind hem eigenlijk nog best mooi)
http://www.mini-ardenne.be/mini/Argyroneta_aquatica.jpg
KsVrPy schreef:
sofje schreef:Hier in een linkje (vind hem eigenlijk nog best mooi)
http://www.mini-ardenne.be/mini/Argyroneta_aquatica.jpg
nadine0204 schreef:En nu houdt mijn goedgelovigheid op hoor![]()
Als ooit de maan leefbaar is, weet je wie er woont