Naadje denk dat jij een heel groot topic hebt misgelopen, katten is al heel veel discussie over geweest. En terecht denk dat iedereen mijn punt wel kent. Maar goed als je elk topic met dat afkomt heb je meer een kans op een ow dan wat anders.
Voor commentaar die eigelijk totaal terecht is.
Bij paarden word het minder gezegd, maar shetlanders ook wel hoor. En weer terecht het bewijst het vandaag ook weer met een krantenartikkel.
Maar goed on topic, ik vind dat zoals jij zegt het is weer iemand die trotst is, maar commentaar is terecht. Er is al overfok, overpopulatie, en natuurlijk de lichamelijke problemen die ongecontroleerde fok met zich meebrengt.
Veel beenafwijkingen bij de "jack russel" met name de vuilbakkenhondjes die zo genoemd zijn. Mijn is ook geen echte, ik noem hem vuilbak jack, maar eigelijk maakt dat niet zoveel uit die benaming. Voor mij toch niet om erover te vallen.
Ik heb zo iets voor mij konden die vier gezinnen naar het asiel gaan, en daar een pup krijgen dat waren er al vier minder.
Maar desaltemin, ook gefeliciteerd ze zijn er nu terug instoppen gaat vast niet meer lukken
En drie mooie pups zijn het geworden! En leuk dat ze al een baasje gevonden hebben die zullen vast ook staan te pompelen
Veel succes ermee