Hondje kwijt, even van me afschrijven..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Farouche

Re: Hondje kwijt, even van me afschrijven..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 13:48

Ik heb met verbazing het hele topic doorgelezen. Ís het hondje misschien terecht gaat ze nog niet meteen kijken voor zekerheid. Ik heb eens een hondje gevonden, ik heb hem gepakt een riem omgedaan en ben op het hondenveld gaan lopen, op een gegeven moment werd de hond onrustig en we hoorde in de verte geroep, en toen kwam er een roepende man de hoek om en die hond werd helemaal gek. hwet was zijn baas die onwijs blij was dat ik hem had en naar het hondenveld was gegaan. Als hij niet was gaan zoeken, had ik naar het asiel enzo gebeld, als deze dan met de mededeling kwamen dat ze wisten wie de eigenaar was en als die zin had zou hij hem komen halen, zou ik meteen al zoeits hebben van''hij zoekt het maar lekker uit!''
Sorry dat het msschien onduidelijk is verwoord, maar het ging niet helemaal zoals ik het wou Clown

Mijn honden luisteren goed, zodra ik zeg blijf! dan blijven ze gewoon dus ze zullen nooit wegrennen en niet meer terug komen, dat zegt ook iets over de band met je hond en de opvoeding van je hond. Ik hoop dat je je hond wél waard bent en hem NU aan het halen bent!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 13:52

Ze is net al weer een tijdje online geweest. Ik denk dus dat dat het hondje niet was.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 13:55

Ik heb geen pm van der terug gehad.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 13:57

Hmm.. 'k ben benieuwd..
Gigantisch klote natuurlijk..maar vind persoonlijk dat je er wel wat meer moeite voor mag doen..

rozahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 13:58

Ik hoop dat je je hondje al gevonden hebt.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 13:58

LadyElmira schreef:
slimmerik ik heb zondag een pony gekocht, woensdag ga ik weer en dan maak ik foto's, ik zal die naar je toesturen en binnenkort als ik het zadel heb gevonden kun je dat ook bewonderen. Nu kap ik er weer mee.

Misschien dat ze hier mee bezig is. Huilen

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 13:59

Ik ga zo is kijken naar die advertentie.... Die ik zag hangen.

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 14:00

Lijkt me sterk dat een hondje dat zoek is geraakt in Barendrecht nu in Ridderkerk zit maar goed.
Mijn buren zijn van de dierenbescherming B'drecht en zal ze er eens naar vragen.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 14:02

Misschien hebben ze het hondje daar wel geovnden ,
En anders vet toevallig dat er een advertentie hier hangt van een mateeuwsleeuwtje ,

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 14:02

Och wat vervelend zeg!!! Goed doorblijven zoeken naar je hondje! en hou MP in de gaten.

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 14:09

Kimmie_girl schreef:
En anders vet toevallig dat er een advertentie hier hangt van een mateeuwsleeuwtje ,

Dan loopt dat hondje wel ver .......
En dan te bedenken hoeveel wegen dat beesie over heeft gestoken
geloof ik niets van.
Tenzij hij is meegenomen in b'drecht maar lijkt me dat je hem dan alsnog naar de dierenbescherming b'drecht brengt.
Laatst bijgewerkt door mariekie op 05-09-07 14:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 14:11

Bij ons komen er ook heel vaak honden aangelopen (nieuwe buurt/wijk) wij gooien ze dan altijd in de garage, bellen alle instanties dat we een hond gevonden hebben, en dan word hij uiteindelijk weer opgehaald.

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 14:21

Tsjah banketstaaf situatie... maar zou zelf ook wel iets anders reageren... afijn ieder mens is anders...

Onze hond is regelmatig weggelopen toen we hem net hadden... het was een jachthondje die gewend was in de bossen rond te rennen en die moest dus wel ff omschakelen... Als hij dan een konijn zag of een kat, dan was hij pleite,... hoe smal een gaatje tussen het hek dan ook was, hij kwam er echt doorheen of overheen. Hele nachten hebben we met zaklampen door de akkers gestruind om hem terug te vinden... vette stress altijd... Gelukkig vonden we hem altijd wel weer terug halverwege de nacht... we hebben zelfs gehad dat hij de volgende ochtend alweer voor de deur stond toen wij terugkamen van het zoeken... maf beest... sinds die dag bleef er ook altijd iemand thuis om te wachten... dat overkomt je maar één keer...

Anyway... succes met afwachten dan denk ik maar...

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 14:46

Jeeh!
Ben benieuwd hoe dit afloopt!

Miss_Shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 14:48

mariekie schreef:
Kimmie_girl schreef:

Dan loopt dat hondje wel ver .......
En dan te bedenken hoeveel wegen dat beesie over heeft gestoken
geloof ik niets van.
Tenzij hij is meegenomen in b'drecht maar lijkt me dat je hem dan alsnog naar de dierenbescherming b'drecht brengt.

En mss dacht Ts dit ook....... Knipoog

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 15:08

Ik ben niet gaan kjiken vind het wel vet laks dat ze niet reageerd op me pm enzo.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 15:12

desnoods een oproep op het hondenforum, kabelkrant..

Er is ZOVEEL dat je kunt doen wanneer je hondje weg is. Ik heb toen ook vrij genomen.
Enfin, ben benieuwd of het hem is..

romatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 15:19

mariekie schreef:
Lijkt me sterk dat een hondje dat zoek is geraakt in Barendrecht nu in Ridderkerk zit maar goed.
Mijn buren zijn van de dierenbescherming B'drecht en zal ze er eens naar vragen.

Stel je bent in je auto aan t rijden en ziet een hond lopen, die neem je dan mee naar huis om vanuit daar intanties in te schakelen.. Dus zou kunnen dat die mensen onderweg het hondje tegen zijn gekomen en mee naar huis hebben genomen..

Maar dat die mensen eerst rustig willen eten?? Zou ze echt niet rustig laten eten als het mijn hondje zou kunnen zijn, dan eten ze maar een uurtje later..

En was t m of niet? Zijn mensen die regelmatig dit topic in de gaten houden dus zou het wel netjes zijn om het even te melden.. (aangezien je nog wel online bent geweest na de afspraak)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 15:19

mariekie schreef:

Er zijn kleine honden 125 km verder teruggevonden, waarom verbaasd het je dat

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 15:20

LadyElmira,
Ik zal voor je duimen, je diertje kwijt is niet leuk!
Succes er mee..

En:
Voor de andere Bokkers...
Pfffff. wat een enorm gezeik!! Ik ken jullie gezeik en jullie denken altijd dat iemand niet zijnbest doet!
Bah Bah Bah Misselijk

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 15:23

Ehm, zij laat het ons denken door haar reacties..

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 15:32

Heb je je hondje al gevonden, er was gisteren ook een wit hondje binnen gebracht in het asiel, ik geloof dat ie in Zwijndrecht is gevonden, is nu naar het asiel van Dordrecht gebracht geloof ik.

messica

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 15:45

Blijf dit ook ff volgen!! Onze stal ligt aan het kanaal en daar heb ik ook al vier keer dezelfde labrador opgepikt!! Hij had een penning om met een telefoonnummer. Hadden ze natuurlijk extra gedaan omdat die hond altijd weg was.

Zo laks die lui, niet te geloven. "Ja onze Bas glipt altijd de tuin uit" mijn god dan doe je daar toch wat aan. En ook geen haast hebben. Ik heb wel eens een uur in de kou zitten kleumen met die hond voordat ze er eens waren. En het mooiste was nog dat als je ze belde ze vaak nog niet eens doorhadden dat die hond al uren weg was...tsja onbegrijpelijk!!

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 16:11

sorry hoor maar wat hier word gezegd is geen GEZEIK. wij geven om dieren dus wij vinden dat ze best wat meer moeite mag doen

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 16:22

Ik heb ook eens een hond op de autobaan gevonden. Auto's raasden gewoon door. Liep er een rottweiler midden op de weg. Ik heb hem achterin m'n bus gedaan en m'n eigen honden voorin. En hem apart gehouden (doe ik altijd ivm evt. ziektes). Het was om 12.30 snachts dus had wel politie gebeld en DB maar amivedi werd niet beantwoord.
Die mensen hadden alleen amivedi gebeld. Maar ik woonde toen in Hoofddorp en mn ouders in Katwijk waar ik hem gevonden had.
Affijn die mensen hadden hun hond weer terug hadden ook wel de hele nacht al gezocht. Maar die hond had zeker al 20km afgelegd van waar hij thuis hoorde.
Gelukkig dat ik de hond apart gehouden heb want hij viel kleinere honden aan. (laat ik nou net een kleinere hond hebben).