Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Demone schreef:Ohja en voer, als je van plan bent een goed, hoogwaardig (vrij prijzig) voer te gaan voeren heeft royal canin speciaal voer voor de chihuahua.
Nimmedor schreef:Een chihuahua kan wel 7000 euro kosten
Veel ruimte heb je echt niet nodig voor zo'n diertje hoor!
keetie_bijl schreef:Ja, onze chihuahua komt van marktplaats. En onze beagle komt ook van marktplaats af.
Onze oudste hond komt uit het regionale krantje. En toen we onze oude border collie hadden laten inslapen reageerden we op boomer pups uit het regionale krantje. En toen we hier gingen kijken hadden we er toch geen goed gevoel bij en hebben we er geen meegenomen.
Ik vind dat dat toch het belangrijkste is dat je er zelf een goed gevoel bij hebt. Heb je dat niet, dan moet je het ook niet doen vind ik.
baroen schreef:TS: jij bent 13 jaar? dan is mijn advies, helemaal niks overhalen, gewoon lekker naar school gaan, leuke dingen doen en pas aan de verantwoordelijkheid over een hond denken, als je wat ouder bent, een hond mag geen puber grilletje zijn.
baroen schreef:TS: jij bent 13 jaar? dan is mijn advies, helemaal niks overhalen, gewoon lekker naar school gaan, leuke dingen doen en pas aan de verantwoordelijkheid over een hond denken, als je wat ouder bent, een hond mag geen puber grilletje zijn.
Somebitch schreef:Mariettek.. Waarom gaat onze Chi dan altijd in de zon zitten en niet binnen waar het koel is?
Waarom gaat hij met de koudere dagen niet buiten liggen terwijl hij naar buiten en binnen kan lopen en in de bloedhete zon wel?
Dat vind ik eigenlijk niet kloppen aan je verhaal
Somebitch schreef:Nee dat ligt aan de hond zelf, denk ik...
Maar Mariettek zegt dat het dus ras specifiek is dat ze beter tegen de kou dan hitte kunnen..