Citaat:olgende keer maar naar een erkende fokker gaan, kost wel iets meer, maar dan heb je wel meer zekerheid
NOG meer als 900,- voor een chihuaha? Is dat een gangbare prijs vandaag de dag voor zo'n hondje, 1000,- of meer?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:olgende keer maar naar een erkende fokker gaan, kost wel iets meer, maar dan heb je wel meer zekerheid
Maanling schreef:Citaat:olgende keer maar naar een erkende fokker gaan, kost wel iets meer, maar dan heb je wel meer zekerheid
NOG meer als 900,- voor een chihuaha? Is dat een gangbare prijs vandaag de dag voor zo'n hondje, 1000,- of meer?
Citaat:ze kunnen wel 7000,- / 8000,- kosten hoor
kohtje schreef:Jenniferr schreef:Dank je, Ik heb zelf ook een advertentie daar neer gezet maar word binnen een dag verwijderd
Dat zeggen ze van mp steeds maar hij staat er nog gewoon.
Toch is het jammer dat mensen nog steeds eerst kopen en dan pas op internet gaan zoeken.
Er staan toch overal waarschuwingen en als je dan toch een hondje koopt zonder papieren neem dan iemand mee die er echt verstand van heeft.(doe je toch ook als je voor een paard gaat kijken)
En maak even een koopcontrakt en laat die ondertekenen.
Maanling schreef:Citaat:ze kunnen wel 7000,- / 8000,- kosten hoor
7000 - 8000 voor een chihuaha? Jaja. Poepen die diamanten ofzo?
En dat je er rond de 1000,- voor betaalt kan ik me voorstellen. Maar TS betaalde er al 900,- voor, dus de stelling: "betaal iets meer en weet dat het goed zit" dat vond ik even een beetje raar.
Maanling schreef:Citaat:olgende keer maar naar een erkende fokker gaan, kost wel iets meer, maar dan heb je wel meer zekerheid
Ronnie25 schreef:ze kunnen wel 7000,- / 8000,- kosten hoor
crossmonster schreef:het gaat erom dat er papieren bij zitten die kloppen, en een paspoort met entingen en liefst ook een chip