faye schreef:Dat zei ik ook al naya, maar de liefhebbers lezen "kind"en die heeft het gelijk gedaan
Overigens staat er in het bericht zelfs baby! Maar kon jouw dochter als baby nog niet lopen en aan staarten trekken dan?
Dat gevoel had ik ook meteen toen ik die onwetende, kortzichtige meningen las. Duidelijk de mening van mensen die helemaal niets over baby's weten en graag roepen dat 'het kind het wel weer gedaan zou hebben'.

Reken maar dat het beest wat mijn baby op die leeftijd zou hebben gebeten, een probleem had gehad!

Net als degene die verantwoordelijk was voor het opletten bij het kind trouwens.
Ik heb geen hond (hoef ik ook absoluut niet, ben namelijk een kattenmens

Tegenwoordig is het een gelukkig een iets ander verhaal en vooral onze jongste kat, ligt graag bij mijn 2,5 jarige op de bank.

Die zijn dikke vriendinnetjes geworden.

Het is heel vervelend voor de hond en ik snap ook niet waarom jonge ouders zo'n hond nemen, eerlijk gezegd. Iedereen weet dat baby's heel kwetsbaar zijn, lijkt mij. En inderdaad kan het heel snel gaan met zo'n dier. Alleen al daarom zou ik er niet een willen hebben met mijn kleine thuis.