Alleen 1 vraagje: Waarom hebben ze geen drinkflesje?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
saskiakefie schreef:ze zien er mooi uit! Lekker ruim hok, en echte sportcaafjes
Dory schreef:saskiakefie schreef:ze zien er mooi uit! Lekker ruim hok, en echte sportcaafjes
ze hebben drinkbakje
saskiakefie schreef:ja dat snap ik, maar waarom geen drinkflesje en wel bakje? Flesj is toch veel handiger en hygieniser
saskiakefie schreef:maar ik vat dit een beetje op als. (niet goed voor je dier zijn) en dat vind ik wat minder.
want cavia's mogen veel en als ze vanaf begin of aan rare dingen krijgen valt het ook wel mee
salsaentango schreef:als ik er neit goed voor ben dan ben ik ook geen vrijwilliger bij de caviaopvang helaas maar vind het erg jammer hoe hier word gepraat.
Dory schreef:salsaentango schreef:als ik er neit goed voor ben dan ben ik ook geen vrijwilliger bij de caviaopvang helaas maar vind het erg jammer hoe hier word gepraat.
kvin sowieso dat je hier bijna niets neer kunt zetten zonder er commentaar op te krijgen... waar het ook over gaat.. alsof iedereen het verder zelf zo geweldig doet?
Sienie schreef:die van mij zijn verzot op banaan...
Ik geef soms een klein stukje schil maar dacht dat het miss niet goed was voor hun.
Dus ik mag een volledige schil aan 3 caafs geven?
saskiakefie schreef:quote]ah ja dat zal wel slecht zijn.. voor ons is snoep ook niet gezond en als hij dat lekker vind laat ik hem.. ze zijn bij mij op 1 na alleamaal oud geworden en daar ben ik blij mee..
maar ik reageer hier maar niet meer en nu ben ik er ook achter dat eir dus allemaal samen word gespeeld..
ps: saskia: haal mij maar van je forum af want vind het een beetje raar dat je zo tegen mij doet..
en het komt bij mij over dat ik dus niet goed voor mijn dieren zorg en dat vind ik jammer.
als ik er neit goed voor ben dan ben ik ook geen vrijwilliger bij de caviaopvang helaas maar vind het erg jammer hoe hier word gepraat.
Ik vind dat je nu erg overdrijft... Ik zeg helemaal niet dat je slecht voor je caafjes bent, alleen vind ik het vreemd dat je ze dingen voert die niet gezond voor ze zijn, terwijl er zoveel ander GEZOND voer is, waar je cavia net zo gelukkig mee is. En inderdaad mensen snoepen ook, maar dat wil niet zeggen dat het goed voor ons is.. Als wij geen behoefte aan snoep hadden, was het veel beter als we niet snoepten. Als er geen snoep bestond, hadden wij er ook geen behoefte aan. Net zoals bij een cavia, als je hem geen snoep geeft, weet ie ook niet dat het er isMaar dat is MIJN mening. Ik ben bovendien erg blij met je op het forum.
xdenisex schreef:saskiakefie schreef:quote]ah ja dat zal wel slecht zijn.. voor ons is snoep ook niet gezond en als hij dat lekker vind laat ik hem.. ze zijn bij mij op 1 na alleamaal oud geworden en daar ben ik blij mee..
maar ik reageer hier maar niet meer en nu ben ik er ook achter dat eir dus allemaal samen word gespeeld..
ps: saskia: haal mij maar van je forum af want vind het een beetje raar dat je zo tegen mij doet..
en het komt bij mij over dat ik dus niet goed voor mijn dieren zorg en dat vind ik jammer.
als ik er neit goed voor ben dan ben ik ook geen vrijwilliger bij de caviaopvang helaas maar vind het erg jammer hoe hier word gepraat.
Ik vind dat je nu erg overdrijft... Ik zeg helemaal niet dat je slecht voor je caafjes bent, alleen vind ik het vreemd dat je ze dingen voert die niet gezond voor ze zijn, terwijl er zoveel ander GEZOND voer is, waar je cavia net zo gelukkig mee is. En inderdaad mensen snoepen ook, maar dat wil niet zeggen dat het goed voor ons is.. Als wij geen behoefte aan snoep hadden, was het veel beter als we niet snoepten. Als er geen snoep bestond, hadden wij er ook geen behoefte aan. Net zoals bij een cavia, als je hem geen snoep geeft, weet ie ook niet dat het er isMaar dat is MIJN mening. Ik ben bovendien erg blij met je op het forum.
saskiakefie schreef:quote]ah ja dat zal wel slecht zijn.. voor ons is snoep ook niet gezond en als hij dat lekker vind laat ik hem.. ze zijn bij mij op 1 na alleamaal oud geworden en daar ben ik blij mee..
salsaentango schreef:leuk hemooi zo'n lekker gekleurd mondje en met dat hoofdje van aah heb je nog wat haha
bij ons hebben ze vaak lippenstift op haha van wortel paprika of ook meloen haha
Dory schreef:salsaentango schreef:leuk hemooi zo'n lekker gekleurd mondje en met dat hoofdje van aah heb je nog wat haha
bij ons hebben ze vaak lippenstift op haha van wortel paprika of ook meloen haha
jaaa klopt! ik word alleen gek van dat geknaag aan vanalles en nog wat...eerst gingen ze steeds tralieknagen.. maar dat hield zomaar plotseling op.. nu heb ik er een houten speeldingetje in en zitten ze er de heeeele tijd aan te knagenen heb t met zoveel moeite en liefde in elkaar getimmerd!
skessa schreef:hard brood geven, dan blijven ze van je huisje af met hun tanden