moesten we helaas wegdoen voor de allergie van ons ma.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
D_Star schreef:Wij hebben thuis 5 labradors (fokken ermee) en dat zijn echt super beesten! ze zijn vaak heel speels (vooral de eerste 1,5 jaar) maar kunnen ook echt rustig zijn en 't zijn echt je maatjes
verder hebben wij ook 2 jack-russells en die zijn wel wat moeilijker ook met andere honden maar dat zijn ook echt schatten van beesten!
Ik wil eigenlijk nog een Stafford maar daar is mijn moeder bang voor dus die komt er niet inmaar dat zijn ook niet echt makkelijke honden
lisaamor schreef:D_Star schreef:Wij hebben thuis 5 labradors (fokken ermee) en dat zijn echt super beesten! ze zijn vaak heel speels (vooral de eerste 1,5 jaar) maar kunnen ook echt rustig zijn en 't zijn echt je maatjes
verder hebben wij ook 2 jack-russells en die zijn wel wat moeilijker ook met andere honden maar dat zijn ook echt schatten van beesten!
Ik wil eigenlijk nog een Stafford maar daar is mijn moeder bang voor dus die komt er niet inmaar dat zijn ook niet echt makkelijke honden
jaa een labrador lijkt me heel erg leuk
SHALALA schreef:http://entlebuchersennenhunde.ch/
Daar hebben wij onze hond vandaan. Helemaal uit Zwitserland maar het is echt de moeite waard.
Wij hebben ook trouwens een Jack Russell en het vervelende van die hondjes is dat ze steeds wegrennen. En wat dominant tegenover onze andere. Maar op zich is het een schatje maar beetje hyperactief
Entlebucher puppies
Ronja schreef:Maar goed, als je niet teveel hecht aan onvoorwaardelijke gehoorzaamheid is een Beagle een superleuke hond!
AstraGirlie schreef:juist opletten met diverse populaire rassen, dan vooral de golden retr. dat ze zeker geen erfelijke agressie met zich mee dragen. Goed de ouderdieren bekijken en een verantwoorde fokker zoeken! (geldt eigenlijk voor alle honden)
dblijham schreef:Ik heb zelf een veel te grote mechelse herder maar als ik je wensen lees kan ik daar maar 1 ding over zeggen......Niet aan beginnen. Veel mechelaars hebben een tikkeltje ADHD. Moet je erg veel mee doen.
Hiervoor had ik 2 X herders uit het asiel, geweldig fijne dieren. Waarom ga je daar niet eens kijken? Er zijn heel veel kruisingen met een fijn karakter.
0semmie0 schreef:Wij hebben twee hondjes. Ons hondje Daan is een kruissing tussen een chihuahua en yorkshire terriër. Hij komt uit België van de Woefkesranch!
edit: Zal even wat vertellen.
Erg lief hondje. Houd absoluut niet van kussen/knuffelen, alleen met onze andere hond
Kan erg vals overkomen door zijn geblaf maar is dan gewoon bang!![]()
Voor de rest is hij erg klein en weegt 2,5kg, vind ik zelf wel leuk!