Jullie tuintje ziet er inderdaad behoorlijk afgedicht uit

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Apple schreef:Misschien dat er ergens verstopt een dode muis ligt ofzo.
Storm76 schreef:Ik las net dat maden niet tegen zout kunnen, kan je niet een flinke laag zout op de drempel strooien? Het is even een grote stap zetten, maar er komen dan geen nieuwe meer binnen.
Faelivrin schreef:
Cayenne schreef:Staat je nieuwe huis misschien op een oude begraafplaats?
Ik zou toch ook voor de kruipruimte gaan. Zit die toevallig ergens bij de achterdeur?
Cayenne schreef:Staat je nieuwe huis misschien op een oude begraafplaats?
Ik zou toch ook voor de kruipruimte gaan. Zit die toevallig ergens bij de achterdeur?
Faelivrin schreef:Storm76 schreef:Ik las net dat maden niet tegen zout kunnen, kan je niet een flinke laag zout op de drempel strooien? Het is even een grote stap zetten, maar er komen dan geen nieuwe meer binnen.
We hebben de biobak inmiddels met zout en bleekwater besproeid en gedaan (stel je voor dat ze toch daar vandaan komen.) En leggen het nu ook voor de deur, maar dan alleen zout want we hebben een jonge kat en een jonge meid in huis rondlopen die dat erg interessant vinden natuurlijk.
Die regenpijp loopt helemaal de grond in. Dus dan zouden ze uit de grond moeten komen?
terorita schreef:zou wel kunnen.
ze donderen dan naar beneden zijn vrij flexibel en overleven die val wel
Storm76 schreef:je hebt een jonge kat?
Dát kan het zijn!!! Vliegen leggen eitjes in kattepoep, en je gooit het in de kliko, en daar komen de maden uit. Het is net heel warm weer geweest en daar zijn maden gek op.
Faelivrin schreef:terorita schreef:zou wel kunnen.
ze donderen dan naar beneden zijn vrij flexibel en overleven die val wel
Ons huis is echt wel 25 meter hoog.
Faelivrin schreef:Ik wil verhuizen